Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W styczniu Polacy rzadziej robili zakupy poprzez komputer lub tablet

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 17-02-2014, 10:38

W pierwszym miesiącu roku internauci rzadziej robili zakupy poprzez komputer lub tablet. Spadki prawie w ogóle nie dotknęły jednak zakupów mobilnych - wynika z badania "E-commerce Track", przygotowanego przez IRCenter i SW Research.

 

Zdaniem twórców analizy styczniowe spadki w zakupach online nie są niczym dziwnym. Po gwiazdkowym szaleństwie internauci rzadziej szukali informacji o produktach i kupowali je w Internecie.

W styczniu największe spadki zakupowe dotyczyły produktów z kategorii sprzętu komputerowego i ubrań. Jak twierdzą twórcy analizy, może to świadczyć o tym, że były to szczególnie chętnie kupowane prezenty świąteczne.

Wzrosła natomiast częstotliwość kupowania artykułów spożywczych i dziecięcych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH