Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W Tesco szybko rośnie sprzedaż alkoholi pod marką własną

  • Autor: Cezary Szczepański, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-08-2009, 11:45
W Tesco szybko rośnie sprzedaż alkoholi pod marką własną

Piwa "Rastiger" i wina "Selected for Tesco" z miesiąca na miesiąc notują coraz lepsze wyniki. Wzrost sprzedaży takich produktów skłoniła nas do wprowadzenia nowej marki wódki - "Volter" - poinformował rzecznik prasowy Tesco Polska, Michał Kubajek.

- Marki dyskontowe zdobywają sobie coraz większe uznanie klientów, którzy rezygnują z produktów markowych - zapewnia Kubajek. Klienci Tesco w tym roku nie zmienili jednak znacząco swoich nawyków dotyczących zakupu alkoholi. Kupują to samo co przed kryzysem, ale wybierając marki własne Tesco oszczędzają na swoich zakupach nawet do 20 proc. - informuje przedstawiciel sieci Tesco.

- Stale poszerzamy nasz asortyment, w czerwcu wprowadziliśmy do sprzedaży 300 nowych produktów dyskontowych, w tym alkoholi - mówi Michał Kubajek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ciekawy 06-11-2010, 09:54:
Marki Rastiger, co ja w Tesco nie widziałem???????????????? O czym jest mowa, o polskich sklepach?
  • Maślak 05-11-2010, 21:04:
VOLTER RZĄDZI!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH