Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

W tydzień Lidl wydał na reklamę 7,7 mln zł

W okresie od 16 do 22 października Lidl wydał na reklamę telewizyjną 7 700 810 zł. Biedronka w tym okresie uplasowała się poza pierwszą dziesiątką reklamodawców, co oznacza, że wydała mniej niż sklasyfikowana na 10. miejscu kampania Droga Donikąd, na której promocję wydano 4 415 140 zł - wynika z danych firmy Nielsen.

W tydzień Lidl wydał na reklamę 7,7 mln zł
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 02-11-2017, 11:21

W okresie od 2 do 15 października br. Lidl wydał na reklamę telewizyjną 19 507 241 zł, co łącznie z minionym tygodniem daje kwotę 27 208 051 zł.

O Biedronce wiemy, że od 2 do 15 października wydała 16 515 015 zł. 

Dane Nielsena podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT    /    wydatki na reklamy Lidla RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.100.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.