Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

W Żabkach można odbierać już paczkę DHL za pobraniem i zapłacić za nią kartą


Do tej pory sklepy sieci Żabka obsługiwały jedynie przesyłki przedpłacone, teraz klienci mają możliwość decydowania, czy zapłacą za paczkę wcześniej, czy dopiero przy odbiorze. To kolejna usługa, jaką DHL Parcel wprowadził w Punktach Partnerskich dla swoich klientów.

W Żabkach można odbierać już paczkę DHL za pobraniem i zapłacić za nią kartą
fot. materiały prasowe

Oprócz odbioru paczek można tam też dokonywać zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane online. Do Punktu można również przekierować przesyłkę, jeśli okaże się, że nie będziemy obecni w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako miejsce doręczenia. Sieć Punktów Partnerskich to bardzo elastyczne rozwiązanie, zwiększa wygodę i oszczędza czas. Jeśli dodatkowo można tam np. zrobić zakupy, atrakcyjność takich miejsc rośnie w oczach klientów jeszcze bardziej. Wybierając Punkt jako miejsce dostawy klienci sami decydują, kiedy odbiorą przesyłkę i mają na to aż 7 dni. Dodatkowo większość z nich jest czynna do 21:00 lub dłużej.

- Punkty Partnerskie to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych Punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel. Im więcej Punktów jest na rynku, tym klienci chętniej z nich korzystają, podaż generuje popyt. Ich dużą zaletą jest na pewno cena, konkurencyjna w stosunku do kuriera „do drzwi”. Z kolei my jako firma, dzięki Punktom realnie minimalizujemy oddziaływanie naszego sektora na środowisko, ponieważ przesyłki mogą trafiać w jedno miejsce i redukujemy tym samym częstotliwość przejazdów w ramach powtórnych doręczeń.

Rozwój Punktów Partnerskich jest mocno związany z dynamicznym rozwojem rynku e-commerce. Jak prognozują specjaliści z firm consultingowych sprzedaż w sieci osiągnie niedługo 10% wartości całego handlu detalicznego w naszym kraju. To boom, którego nie da się zatrzymać, dlatego firmy kurierskie nie ustają w poszukiwaniu rozwiązań, pozwalających optymalizować ostatnią milę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    DHL Parcel RSS ALERT    /    przesyłki kurierskie RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.