REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wal-Mart redukuje powierzchnię sprzedaży dla produktów Coca-Coli i PepsiCo.

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 27-04-2009, 08:23

Amerykański gigant detaliczny Wal-Mart Stores Inc., może zmniejszyć powierzchnię na półce przeznaczonej na dla markowych wód butelkowanych firm Coca-Cola i PepsiCo.

REKLAMA

Wedłiug nieoficjalnych informacji w najbliższym czasie Wal-Mart zmniejszy powierzchnię dla wody Aquafina firmy PepsiCo i Dasani firmy Coca-Cola po około 50 proc. dotychczasowej powierzchni na półce.

Ocenia się, że sprzedaż wód Aquafina i Dasani w sieci Wal-Mart stanowi od 12 - 15 proc. ogólnej sprzedaży tych wód w USA.

Stwarza to możliwość przejęcia części zwolnionej powierzchni przez Cott Corp., największego w świecie producenta napojów private label, w tym dla sieci Wal-Mart.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH