Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wal-Mart redukuje powierzchnię sprzedaży dla produktów Coca-Coli i PepsiCo.

  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 27-04-2009, 08:23

Amerykański gigant detaliczny Wal-Mart Stores Inc., może zmniejszyć powierzchnię na półce przeznaczonej na dla markowych wód butelkowanych firm Coca-Cola i PepsiCo.

Wedłiug nieoficjalnych informacji w najbliższym czasie Wal-Mart zmniejszy powierzchnię dla wody Aquafina firmy PepsiCo i Dasani firmy Coca-Cola po około 50 proc. dotychczasowej powierzchni na półce.

Ocenia się, że sprzedaż wód Aquafina i Dasani w sieci Wal-Mart stanowi od 12 - 15 proc. ogólnej sprzedaży tych wód w USA.

Stwarza to możliwość przejęcia części zwolnionej powierzchni przez Cott Corp., największego w świecie producenta napojów private label, w tym dla sieci Wal-Mart.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH