Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Walka o konsumenta: W Lidlu trwa akcja „Ponad 50 okazji za grosze”

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2016, 10:11
Walka o konsumenta: W Lidlu trwa akcja „Ponad 50 okazji za grosze”
Fot. shutterstock

Od 6 czerwca sieć Lidl ruszyła z kolejną akcją promocyjną „Ponad 50 okazji za grosze”. W ramach promocji w cenie niższej niż złotówka dostępne są wybrane rodzaje bułek, jogurtów, herbat, drożdżówek, makaronów, mąki, serów, napojów, galaretek, pasztetów, papieru toaletowego oraz karmy dla psów i kotów.

Lidl konsekwentnie prowadzi politykę niskich cen. Przypomnijmy, w maju Lidl zorganizował promocję „Ponad 100 produktów za 2 zł”, podczas której klienci mogli nabyć ponad 100 produktów w promocyjnej cenie 2 zł za 1 opakowanie. Wśród asortymentu w promocyjnej cenie dostępne były produkty marek własnych Lidl, pochodzące od polskich dostawców, oraz produkty marek producenckich. Większość stanowiły produkty spożywcze pierwszej potrzeby.

Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting w rozmowie z serwisem portalespozywczy.pl podkreślił, że od dłuższego czasu Lidl jest postrzegany jako konsekwentny trendsetter rynku reklamowego. Zmaganie się sieci w walce o konsumenta nabiera na sile w związku z trwającą deflacją i zapowiadaną hekatombą podatkową.  

Przypomnijmy też, że w maju, 2 dni po rozpoczęciu promocji cenowej w Lidlu, ruszyła promocja cenowa w Biedronce. Akcja „Ponad 100 produktów 2 zł taniej” prowadzona była we wszystkich sklepach Biedronki od 4 do 8 maja lub do wyczerpania zapasów. Obniżką były objęte specjalnie oznaczone produkty z różnych kategorii. Były wśród nich zarówno artykuły spożywcze, np. przekąski, czy wina i kawy, a także przemysłowe, np. pieluszki lub kosmetyki. 

Obecnie w Biedronce trwają dni portugalskie i hiszpańskie pod hasłem „Smaki Świata. Portugalia i Hiszpania”, podczas których klienci mogą w okazyjnych cenach nabyć wybrane produkty z wymienionych krajów. Czy w Biedronce możemy się spodziewać w niedługim czasie promocji cenowej podobnej do tej, która trwa obecnie w Lidlu?

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bakbar 07-06-2016, 09:22:
jeżeli coś miało wykończyć resztki Polskiego handlu i sklepy tradycyjne to będzie to aktualna wojna cenowa i nawet nie Lidla, a Biedronki. To Biedronka wstrzymała ekspansję (są wszędzie) i żeby wykręcić wynik obniża ceny, szczególnie topowych marek w promocjach. Niestety UOKiK ma to głęboko w dupie. Przypomnijmy, że JMD nawet w swoim rodzimym kraju dostało karę za niedozwolone praktyki tj. nieuczciwą konkurencję (dumping cenowy).

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 222) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.