Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Walmart stawia na rodzime produkty

  • Autor: wyborcza.biz
  • Data: 26-08-2013, 17:40

Szef Walmartu, amerykańskiej sieci hipermarketów, Mike Duke ogłosił, że jego firma zamierza promować produkty wyprodukowane na terenie Stanów Zjednoczonych - podaje wyborcza.biz.

Do końca 2020 roku w sklepach Wal-Mart mają znaleźć się produkty wyprodukowane w Stanach o łącznej wartości 50 mld USD (co stanowi prawie jedną dziesiątą przychodów spółki z 2012 roku). 

Rząd amerykański ma wspomagać tamtejszych producentów poprzez obniżki podatków, niższe koszty energii czy możliwość bezpośredniej współpracy z ośrodkami badawczymi.

Współpracę z Walmartem w zakresie wspierania amerykańskiej produkcji zadeklarował m.in. General Electric, który ma utworzyć w Idaho 150 nowych miejsc pracy przy produktach sprzedawanych w Walmarcie.

W Stanach Zjednoczonych coraz więcej firm gra na nutach patriotyzmu gospodarczego, a sieć, kojarzona do tej pory z bardzo tanimi produktami, tylko wpisuje się w ten trend.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH