Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Walmart testuje crowdsourcing

Walmart kontynuuje testy programu dostaw zamówień internetowych ze swojego sklepu online przy pomocy kierowców działających w ramach usług Uber, Lyft, Deliv.

Walmart testuje crowdsourcing
Fot. Shutterstock

Usługa działa tak, że pracownicy Walmart kompletują zamówienie internetowe, następnie zamawiają kierowcę, płacą za przejazd i przekazują dostawę. Walmart oferuje już własne dostawy do domu w miastach San Jose i Denver, ale chce sprawdzić jakość i koszty korzystania z transportu zewnętrznego. Od marca 2016 testy trwają w Miami, a w ciągu paru tygodni program ruszy w Phoenix i Denver. Właśnie w Denver oba rozwiązania zostaną porównane w warunkach „bojowych”.

- Ponad rok temu w luźnym wpisie na portalu społecznościowym zaproponowałem dokładnie taką usługę. W Stanach programy pilotażowe idą pełną parą: Amazon testował na Manhattanie dostawy w 6 godzin, teraz Walmart sprawdza w innych miastach dostawy na dokładny termin. W Europie sprawa wygląda inaczej, z uwagi na znacznie szerszą ochronę danych osobowych. Również sami klienci postrzegają dostarczenie przesyłki przez osobę postronną za bardziej ryzykowne niż przez wyspecjalizowanego kuriera lub odbiór własny w paczkomacie. Jako jedno z rozwiązań jawi się lepsze śledzenie przesyłek i drogi transportu poprzez np. inteligentne czujniki wbudowane w opakowanie zamówienia. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami jest z pewnością dobrym krokiem na drodze rozwoju usług dystrybucyjnych, ale musi być realizowana z zachowaniem oczekiwanego przez klientów bezpieczeństwa i komfortu– komentuje Rafał Brzoska, CEO Integer.pl Group

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Rafał Brzoska RSS ALERT    /    Integer.pl RSS ALERT    /    WalMart RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.