Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Walmart zwiększył sprzedaż w II kw.

Sieć Walmart zarobiła w drugim kwartale 2016 120.85 mld USD, odnotowując 1.21 USD zysku na akcję. W analogicznym okresie poprzedniego roku firma zarobiła 120.23 mld USD i wykazała 1.08 USD zysku na akcję - informuje tradebeat.pl.

Walmart zwiększył sprzedaż w II kw.
fot. shutterstock

Opublikowane przychody za drugi kwartał włączają kwotę 535 mld USD, jaką Wal-Mart odnotował ze sprzedaży swojej chińskiej spółki z branży e-commerce o nazwie Yihaodian do JD.com. Wyłączając tę transakcję zysk na akcję wynosi 1.07 USD, jednak wciąż jest wyższy od oczekiwań konsensusu agencji Thomson Reuters, które zakładały 1.02 USD zysku na akcję oraz 120.16 mld USD przychodów. 

CEO Wal-Martu Doug McMillon podkreślił, że to już ósmy kwartał z kolei, w którym udało się poprawić wyniki, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż w amerykańskich supermarketach jak i z ogółu wyników ze sprzedaży zagranicznej. Spółka pozostanie skupiona na budowaniu możliwości segmentu e-commerce i sklepów globalnych co uwidacznia sojusz z JD.com w Chinach oraz planowane przejęcie Jet.com w Stanach.

Akcje Wal-Martu od początku 2016 roku wzrosły o 18,97 proc. i są notowane obecnie za 72.93 USD za akcję. Według prognoz zebranych przez agencję Thomson Reuters docelowa miesięczna cena akcji po publikacji wynosi 85,00 USD.

Wal-Mart to amerykańska sieć supermarketów, która posiada ponad 11 500 sklepów detalicznych w 28 krajach oraz prowadząca biznes e-commerce w 11 krajach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

WalMart RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.109.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.