Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wartość marki Biedronka wzrosła o 355 mln zł

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 28-11-2014, 18:09

Biedronka po raz trzeci została laureatem rankingu najcenniejszych polskich marek, przygotowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita" i firmę Acropolis. Zajęła trzecie miejsce, odnotowując wzrost wartości marki w stosunku do ubiegłego roku o 10 procent.

Od pierwszej edycji rankingu, która miała miejsce w 2004 roku, wartość marki Biedronka wzrosła o 3,1 mld zł, a w porównaniu z wynikami z 2013 roku - o 355 mln zł do poziomu 3 311,1 mln zł. Biedronka jest jedyną siecią detaliczną, która znalazła się w pierwszej dwudziestce rankingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH