Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Warzywa królują w gazetkach sieci handlowych

- Pomidor jest przebojem tego roku - to nim sieci handlowe najczęściej kusiły klientów na stronach rozdawanych w sklepach gazetek promocyjnych - informuje Puls Biznesu.

W porównaniu z ubiegłym rokiem przesunęły się akcenty w strategii asortymentowej dyskontów, które po latach bardzo dynamicznego zdobywania rynku muszą zmagać się z rosnącą konkurencją Od początku roku widać zmianę strategii promocyjnej Biedronki. Świadczy to o nadziejach na zwiększenie koszyka zakupowego i częstotliwości odwiedzin klientów, tym bardziej że sprzedaż porównywalna sieci spada.

Jak informuje Puls Biznesu w gazetkach wszystkich sieci dyskontowych wyraźnie (o 4 pkt. proc.) wzrósł udział produktów FMCG (dobra szybkozbywalne, w tym przetworzone artykuły spożywcze), które odbierają miejsce produktom non food, takim jak odzież czy artykuły sezonowe. 

W tym roku, przede wszystkim w gazetkach najmniejszych sklepów, widoczne jest też wyraźne zmniejszenie promocji artykułów pod marką własną. Znacznie mniej miejsca markom własnym (2 proc. wobec 6 proc. rok wcześniej) poświęciłnatomiast hipermarketowy Real. Zbliżył się tym samym pod względem ich udziału do francuskiego Auchan, który jest w trakcie wcielania Reala do swojej sieci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    gazetki promocyjne RSS ALERT    /    FMCG RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.52.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.