Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Which: Tesco nisko oceniane przez klientów

Organizacja Which, jak co roku, przeprowadziła ankietę dotyczącą zadowolenia Brytyjczyków z robienia zakupów w supermarketach. Po raz drugi zwyciężyła sieć Waitrose, zdobyła uznanie aż 85 procent ankietowanych pod względem obsługi. Drugie i trzecie miejsce zdobyły - Marks & Spencer (68 proc.) oraz Aldi (65 proc.).

Na kolejnych miejscach znalazły się: Lidl (64 proc.), Morrisons (59 proc.), Sainsbury's (57 proc.), Asda (53 proc.), Tesco (49 proc.) oraz The Co-operative (46 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Aldi RSS ALERT    /    Marks and Spencer RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Kontoler 2011-02-05 17:56:12
    Nic dziwnego, że Tesco w WB jest nisko oceniane przez klientów, jeśli stosuje praktyki podobne do tych w naszym kraju. Na naszych portalach znajduje się mnóstwo komentarzy przytaczających przykłady nieetycznego postępowania, które wykracza poza tzw. marketing cenowy, działający na psychologię ludzi, jak np. tzw. promocje. Doświadczony nabywca nie da się im nabrać. Gorsze, niestety, jest stosowanie takich metod jak np. wystawianie obok siebie podobnego towaru (np. konserw, ciastek tej samej firmy) z wielkim napisem typu \"2 w cenie 1\"), który wkładamy mimochodem do koszyka, w przekonaniu, że trafiła się okazja. Dopiero po odejściu od kasy część z nas (niestety, pewnie niewielu) odkrywa, że na paragonie widnieją regularne ceny. Przy reklamacji próbują się usprawiedliwiać, że przecież nie o ten towar chodzi. Jeśli nie o ten , to dlaczego wykłada się go w specjalnym do promocji miejscu razem z tym, o który chodzi? Dlaczego nagminne jest nabijanie w kasie regularnych cen na towary, które ponoć są przecenione? Nowe kody są obok starych, a nie na starych, więc w kasie, pewnie przez tzw. przypadek, często się nabija stara, wyższa cena. Przy stoisku z reklamacjami kolejka na kilkadziesiąt minut zniechęca do czekania na zwrot pieniędzy, a jeśli się czeka ponosi sie dodatkowe koszty czasu. Wpisywane wielokrotnie uwagi w zeszycie zażaleń nie dają żadnego rezultatu. Smutne jest, że takimi i podobnymi metodami naciągania uderza się w ludzi starszych, którzy często szukają tańszych produktów, a de facto są oszukiwani przez Tesco.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.