Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Which: Tesco nisko oceniane przez klientów

  • Autor: onet.pl
  • Data: 26-01-2011, 14:49

Organizacja Which, jak co roku, przeprowadziła ankietę dotyczącą zadowolenia Brytyjczyków z robienia zakupów w supermarketach. Po raz drugi zwyciężyła sieć Waitrose, zdobyła uznanie aż 85 procent ankietowanych pod względem obsługi. Drugie i trzecie miejsce zdobyły - Marks & Spencer (68 proc.) oraz Aldi (65 proc.).

Na kolejnych miejscach znalazły się: Lidl (64 proc.), Morrisons (59 proc.), Sainsbury's (57 proc.), Asda (53 proc.), Tesco (49 proc.) oraz The Co-operative (46 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kontoler 05-02-2011, 17:56:
Nic dziwnego, że Tesco w WB jest nisko oceniane przez klientów, jeśli stosuje praktyki podobne do tych w naszym kraju. Na naszych portalach znajduje się mnóstwo komentarzy przytaczających przykłady nieetycznego postępowania, które wykracza poza tzw. marketing cenowy, działający na psychologię ludzi, jak np. tzw. promocje. Doświadczony nabywca nie da się im nabrać. Gorsze, niestety, jest stosowanie takich metod jak np. wystawianie obok siebie podobnego towaru (np. konserw, ciastek tej samej firmy) z wielkim napisem typu "2 w cenie 1"), który wkładamy mimochodem do koszyka, w przekonaniu, że trafiła się okazja. Dopiero po odejściu od kasy część z nas (niestety, pewnie niewielu) odkrywa, że na paragonie widnieją regularne ceny. Przy reklamacji próbują się usprawiedliwiać, że przecież nie o ten towar chodzi. Jeśli nie o ten , to dlaczego wykłada się go w specjalnym do promocji miejscu razem z tym, o który chodzi? Dlaczego nagminne jest nabijanie w kasie regularnych cen na towary, które ponoć są przecenione? Nowe kody są obok starych, a nie na starych, więc w kasie, pewnie przez tzw. przypadek, często się nabija stara, wyższa cena. Przy stoisku z reklamacjami kolejka na kilkadziesiąt minut zniechęca do czekania na zwrot pieniędzy, a jeśli się czeka ponosi sie dodatkowe koszty czasu. Wpisywane wielokrotnie uwagi w zeszycie zażaleń nie dają żadnego rezultatu. Smutne jest, że takimi i podobnymi metodami naciągania uderza się w ludzi starszych, którzy często szukają tańszych produktów, a de facto są oszukiwani przez Tesco.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH