Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Asseco Business Solutions: Perfect Store, czyli skuteczny sposób by wygrywać na sklepowej półce

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-07-2015, 19:13
Wiceprezes Asseco Business Solutions: Perfect Store, czyli skuteczny sposób by wygrywać na sklepowej półce
Piotr Masłowski, wiceprezes Asseco Business Solutions S.A. (fot. mat.pras.)

Perfect Store to koncepcja tzw. sklepu idealnego zakładająca, że poziom sprzedaży osiągany przez producenta w sklepie detalicznym, w znaczącym zakresie zależny jest od stopnia realizacji ustalonych standardów działania. Jest to przede wszystkim metodologia, która zmienia charakter i kulturę współpracy pomiędzy firmami FMCG i sklepami - podkreśla w wywiadzie Piotr Masłowski, wiceprezes zarządu w Asseco Business Solutions S.A.

W 2011 roku Asseco Business Solutions zaoferowało branży FMCG system mobilny klasy SFA na urządzenia dotykowe. Obecnie promują państwo przełomowe dla rynku koncepcje biznesowe, takie jak m.in. Perfect Store, które są wspierane przez Państwa rozwiązania.

Perfect Store to koncepcja tzw. sklepu idealnego zakładająca, że poziom sprzedaży osiągany przez producenta w sklepie detalicznym, w znaczącym zakresie zależny jest od stopnia realizacji ustalonych standardów działania. Jest to przede wszystkim metodologia, która zmienia charakter i kulturę współpracy pomiędzy firmami FMCG i sklepami oraz odmienia rolę i organizację pracy przedstawicieli terenowych w miejscu sprzedaży. To także proces ciągłej kontroli i podnoszenia atrakcyjności oferty producenta  w punktach POS oraz sposób na to, by stymulować sprzedaż oferowanych tam towarów. Analizując wyniki Perfect Store osiągnięte przez liderów rynku FMCG w wielu krajach widzimy, że ta metoda naprawdę działa i to lepiej, niż można się było spodziewać.

Pomysł, by wykorzystać koncepcję Perfect Store w naszym systemie SFA jest efektem tego, że cały czas analizujemy trendy panujące w branży FMCG. Ponadto uważnie słuchamy naszych klientów i dzięki temu wiemy, jakie mają potrzeby biznesowe oraz co jest dla nich ważne w realizowanej strategii sprzedażowej. Od jakiegoś już czasu wielu naszych zagranicznych kontrahentów wspominało nam o idei Perfect Store, informując nas, że jej realizacja staje się fundamentem prowadzonej  polityki sprzedażowej. Ponadto filozofia Perfect Store znalazła także uznanie wśród renomowanych firm doradczych. W swoich najnowszych raportach Gartner umieścił tę metodologię wśród najbardziej znaczących i nowatorskich narzędzi, mających wpływ na zwiększanie sprzedaży producentów FMCG. Koncepcja Perfect Store jest też promowana i realizowana u klientów Bain & Company, jednej z wiodących światowych firm konsultingowych, specjalizującej się między innymi w doradztwie w zakresie usprawniania procesów sprzedażowych w branży dóbr konsumpcyjnych.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • artmetic ekonsulting 02-08-2015, 03:05:
Wspieramy rozwiązania mobilne w handlu i logistyce:
artmetic.pl

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.