REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Carrefour: Rośnie odwiedzalność naszych centrów handlowych

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-12-2013, 15:02
Wiceprezes Carrefour: Rośnie odwiedzalność naszych centrów handlowych
Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska fot. Carrefour Polska

Dla Carrefour Polska istotna jest synergia między centrami handlowymi, a hipermarketami Carrefour. Warto też poszerzać ofertę handlową, unowocześniać architekturę budynku i wprowadzać udogodnienia dla klientów. Dzięki temu centra handlowe Carrefour cieszą się stabilnym i systematycznie rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska.

REKLAMA

Centra handlowe stanowią w portfolio całej Grupy istotny element, który będzie dalej rozwijany i umacniany.

- W przypadku centrów handlowych Carrefour obecny w nim nasz hipermarket zapewnia stałą odwiedzalność również całego obiektu. Synergia między tymi dwoma formatami jest dla nas bardzo istotna - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Ronan Martin.

- Warto jednak tam, gdzie jest taka potrzeba i techniczne możliwości poszerzyć ofertę handlową lub unowocześnić architekturę budynku. Wprowadzać na przykład lepszą komunikację wnętrz centrum, czy dodatkowe udogodnienia dla klientów w postaci większego parkingu, stref rozrywki, czy infrastruktury dedykowanej kobietom z małymi dziećmi - dodaje.

Podkreśla też, że Carrefour Polska nie planuje wyburzania starych centrów, żeby postawić nowe, tak jak dzieje się to np. we Francji, chociaż jednak bardzo rzadko.

- Carrefour Polska absolutnie nie planuje wyburzania swoich centrów handlowych, wręcz przeciwnie aktywnie je rozwija oraz umacnia ich dotychczasową pozycję. Upatrujemy w naszych obiektach olbrzymi potencjał, czego dowodem są nie tylko kolejne umowy najmu, które podpisujemy w naszych centrach handlowych, ale również ponad 250 przedłużonych wynajmów, jakie miały miejsce tylko w ubiegłym roku - mówi Martin.

- Wyburzenia centrów handlowych zdarzają się bardzo rzadko i dotyczą przeważnie obiektów, w których handel przestał już wcześniej funkcjonować. Centra handlowe spółki, korzystając z siły marki Carrefour cieszą się stabilnym i systematycznie rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności, jak również odpowiednimi wynikami finansowymi. Stąd też stanowią one w portfolio całej Grupy, istotny element, który będzie dalej rozwijany i umacniany - dodaje.

Francuski operator Carrefour poinformował właśnie, że postanowił stworzyć spółkę wyspecjalizowaną w zarządzaniu centrami handlowymi, w których działają hipermarkety wchodzące w skład sieci. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za wszystkie europejskie rynki, na których obecny jest Carrefour.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH