REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes Navo Orbico: Bierzemy odpowiedzialność za brand

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 06-11-2015, 00:19

- Nasz format funkcjonowania na rynku chemiczno-kosmetycznym opiera się na założeniu, że będąc partnerem liderów jesteśmy w stanie realizować taki model działalności, żeby generować obrót poprzez własne aktywności - mówił Roman Gajczewski, wiceprezes zarządu Navo Orbico na sesji "Rynek dystrybucji. Sektor hurtowej sprzedaży żywności w decydującej fazie przebudowy" podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

REKLAMA

- Docelowy model funkcjonowania naszej firmy nazwałabym dystrybucją pełnozakresową. Przyświeca mu prosta idea: każdy robi to, co umie. Z punktu widzenia producentów jest to proces produkcji (proces technologiczny) oraz kreowanie marek konsumenckich. Mamy partnerów, których rola egzekucyjna kończy się wraz z wystawieniem palet z towarem, my robimy resztę, czyli: forecastowanie poziomu sprzedaży czy nawet dopuszczenie produktu do obrotu na polskim rynku aż po działania posprzedażowe i relacje z mediami. To filar nowoczesnego myślenia o dystrybucji. Bierzemy odpowiedzialność za brand do poziomu konsumenta włącznie - wyjaśnił Roman Gajczewski.

Jego zdaniem dystrybucja się zmienia, ale niewiele się o tym nie mówi. - To działanie trochę jak zza kulis teatru. Dużo mówi się o aktorach (detalistach), mało o całym zapleczu - ocenił.

Co dziś ma do zaoferowania nowoczesny dystrybutor?  -  Wiele, włączając w to serwis logistyczny, zaangażowanie w tworzenie sieci oraz dostarczanie wiedzy, przez które rozumiem zarządzanie kategorią wraz z całym procesem edukacji detalistów. To możemy robić i "wnieść w posagu". Nasz model zakłada bycie perfekcyjnym (full-service) dystrybutorem dobrych produktów we wszystkich kanałach i formatach - powiedział przedstawiciel Navo Orbico.

Zauważył również, że kluczowym graczem dla hurtu jest konsument. –  Shopper, który idzie do sklepu i podejmuje decyzje, w przyszłości będzie filarem rozwoju handlu hurtowego, ogniwem pomiędzy hurtownikiem a detalistą - podsumował Roman Gajczewski.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Piotr Adamski 06-11-2015, 10:21:
Te makaronizmy typu "shopper", "forecasrowanie" sa wrecz nie do zniesienia. Cos mi sie wydaje ze uzywanie ich wynika z tego ze tak naprawde w tych wypowiedziach nie ma zadnej tresci...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 116) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH