Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes PAIiIZ: W USA kluczowe jest dotarcie do dystrybutorów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-07-2012, 12:13

W USA ważne jest dotarcie do dobrych dystrybutorów, to kluczowe dla sukcesu firm na rynku amerykańskim. Jeśli jednak ma się dobry produkt, to wówczas nie jest to trudne. Tutaj liczy się cała otoczka wyrobu, jak jego opakowanie, podanie itd. Nad tym trzeba jeszcze popracować - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Bożena Czaja, wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ).

Rynek amerykański jest bardzo wymagający i trudny do wejścia. Uważam jednak, że pierwsze lody zostały przełamane, bo dobrze się stało, gdyż dużo naszych firm wystawiało się na tegorocznej edycji Fancy Food. Pojawia się zainteresowanie, jest głośno o naszej ekspozycji. Jestem przekonana, że produkty unikatowe, o wysokiej jakości i jeszcze tu nie spotykane wzbudzą zainteresowanie np. sękacz, miody pitne, grzybki i różnego rodzaju marynaty, a także polskie mięso - mówi Bożena Czaja.

Podkreśla, że od września br. PAIiIZ rusza z kampanią reklamową. - Będą bilbordy na lotnisku, krótkie spoty w CNN. W przyszłym roku, na kolejnej edycji Fancy Food w Nowym Jorku, mamy już zarezerwowane lepsze miejsce, liczymy także, że uda się przywieść więcej produktów, bo w tym roku były pewne problemy. Złożyło się na to kilka spraw, jak np. procedury przetargowe, gdyż firma, która wygrała przetarg nie przystąpiła do umowy. Ponadto, niektóre wyroby są objęte obostrzeniami odnośnie przywozu do USA - mówi wiceprezes Czaja.

- Firmy oczekują utrzymania podobnej formy wsparcia w przyszłości, czyli wsparcie przy zorganizowaniu stoisk targowych na takich imprezach jak Fancy Food. To bardzo ważne wsparcie dla ich działalności. Są to logistycznie trudne zamierzenia, dodatkowo bardzo kosztochłonne - mówi Bożena Czaja. Do Waszyngtonu pod patronatem Agencji pojechało 20 firm. Firmy te mają pokryte koszty pobytu w ramach programu "Polska Wschodnia".

Jej zdaniem, obecność na międzynarodowych targach jest najlepszą formą promocji dla polskich firm i ich wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH