Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Wiceprezes Tesco: Kasy samoobsługowe tylko jako uzupełnienie kas tradycyjnych

Tesco Polska, ocenia że wprowadzone do sklepów tej sieci kasy samoobsługowe sprawdzają się, ale jako uzupełnienie tradycyjnej obsługi kas przez pracowników, a nie jako jedyne rozwiązanie. Dlatego w przypadku w pełni samoobsługowego sklepu Tesco w Warszawie, w którym były wyłącznie kasy samoobsługowe, firma wprowadziła z powrotem także kasy tradycyjne.

Wiceprezes Tesco: Kasy samoobsługowe tylko jako uzupełnienie kas tradycyjnych

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 29-10-2013, 15:25

- Kasy samoobsługowe świetnie sprawdzają się, szczególnie w większych sklepach i w przypadku dużych miast, gdzie klienci są doskonale zaznajomieni z nowinkami technicznymi. Uruchamiając kasy samoobsługowe jasno mówiliśmy, że to jedynie uzupełnienie tradycyjnej obsługi przez pracowników na linii kas - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Czesław Grzesiak wiceprezes zarządu Tesco Polska.

- Sklep przy Kleszczowej stanowił swoisty eksperyment, który udowodnił, że dla bardzo licznej grupy klientów podstawą jest jednak obsługa przez kasjera. Dlatego obok kas samoobsługowych, wróciliśmy w tym sklepie także do tradycyjnej obsługi - dodaje.

We wrześniu 2011 roku Tesco otworzyło pierwszy w Polsce, w pełni samoobsługowy supermarket, w Warszawie przy ulicy Kleszczowej. Sklep miał 6 kas wyłącznie samoobsługowych.

Kasy samoobsługowe są dostępne w wielu placówkach Tesco w całym kraju, jednak sklep przy ul. Kleszczowej był pierwszym w pełni samoobsługowym sklepem w Polsce.

Kasy samoobsługowe pod względem płatności działają podobnie jak kasy obsługiwane przez kasjerów. Za zakupy można zapłacić gotówką lub kartą płatniczą. Urządzenia rozpoznają kupony rabatowe i karty Clubcard. Płacąc za zakupy gotówką nie trzeba mieć odliczonej kwoty - kasa wyda resztę.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Czesław Grzesiak RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    kasy samoobsługowe RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Edyward 2013-10-29 16:56:43
    Osobiście na kasie samoobsługowej czuje się jak na kastingu na kasjera. Ceny na obu kasach są te same więc po co odwalać robotę za tesko.
  • 05881 2013-10-30 17:06:26
    Uzupełnienie? A mnie kasjerka w Wodzisławiu Śląskim nie obsłużyła na tradycyjnej kasie. Pomimo że miałem tylko dwa artykuły, wyjątkowo mi się śpieszyło i wcześniej na takiej kasie sam nie kasowałem. Po prostu szkoda mi wtedy było tych paru minut na zaznajomienie się z obsługą kasy. Mimo wszystko musiałem to zrobić. Do tego Tesco już więcej nie poszedłem.
  • niezadowolna klientka 2018-11-22 14:17:30
    Ten artykuł to gówno prawda, robiłam zakupy i miałam pełny koszyk i musiałam sam to kasowac bo kasy tradyjne nie były czynne a pracownicy tłumaczyli brakiem personelu!! Kpina Także zgadzam sie ze te kasy to odwalanie roboty, a mi nikt nie zapłacił...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.