Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Tesco: Musimy zwiększyć ilość działań prowadzonych wspólnie z producentami

  • Autor: TVN CNBC
  • Data: 28-01-2013, 09:30
Wiceprezes Tesco: Musimy zwiększyć ilość działań prowadzonych wspólnie z producentami
Czesław Grzesiak, wiceprezes sieci Tesco w Polsce

- Na 2013 rok zaplanowaliśmy, że zachowamy obecną pozycję rynkową i będziemy podążać za klientem i pozyskiwać nowych. W tym ma nam pomóc marka własna, zwiększenie udziału promocji i wiele innych działań, które możemy prowadzić wspólnie z producentami. Musimy znaleźć jak największą ilość produktów, które będą odpowiedzią na potrzeby klientów - mówił Czesław Grzesiak, wiceprezes Tesco Polska na łamach TVN CNBC.

Jak zaznaczył rozmówca TVN CNBC, Polacy oszczędzają także na żywności. - Z naszych najnowszych badań wynika, że ponad 77 proc. klientów naszych sklepów zwraca uwagę na cenę, a około 65 proc. - chodzi na zakupy z kartką. Większość konsumentów szuka też okazji i promocji - mówił Czesław Grzesiak.

Jego zdaniem, rok 2012 jest rokiem oszczędzania. - Polacy starają się kupować racjonalnie. A to powoduje duży wzrost sprzedaży marki własnej. Tesco Polska od wielu lat rozwija produkty marki własnej, które zajmują dziś 35 proc. wolumenu sprzedaży. Udowadniamy klientom, że w super- i hipermarketach nie jest drożej niż w dyskontach - przyznał Grzesiak na antenie TVN CNBC.

Jak dodał, handel dziś nie jest jednorodny - dyskonty zajmują ok. 25-26 proc. rynku.

- Trudny okres dla handlu potrwa na pewno jeszcze przez kilka najbliższych miesięcy. Jestem zwolennikiem teorii, że będziemy powoli odzyskiwali wzrosty sprzedaży w III i IV kw. br. - komentował wiceprezes Tesco Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Karanka 01-02-2013, 20:07:
Tesco to najbardziej chaotyczna cenowo sieć. Albo goni sprzedaż, albo goni marże. Tak naprawdę to najdroższa sieć nowoczesna na rynku i ludzie to zaczynaja dostrzegać. Kilkadziesiąt produktów ustawionych pod Biedronke a reszta 20-30 procent drożej niż u konkurencji...
  • Grzesiek 01-02-2013, 15:46:
@Sara
Powiem Ci szczerze, że nie znasz kulisów "dbania" o polskich producentów- uwierz mi JMD się nie cacka ze swoimi dostawcami
  • Sara 28-01-2013, 19:42:
Znaczy -i musimy jeszcze mocniej doić polskich producentów, bo Biedronka robi to znacznie lepiej od nas... Żenada...

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH