Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Tesco: Stawiamy na dyferencjację kategorii produktowych

  • Autor: PJ, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-10-2014, 14:14
Wiceprezes Tesco: Stawiamy na dyferencjację kategorii produktowych
Anna Grabowska, wiceprezes Tesco Polska

- Staramy się odróżnić od siebie poszczególne kategorie. Stwarzamy klientom poczucie wyodrębnionych światów, takich „sklepów w sklepie” - komentuje zmiany w sklepach Tesco dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Tesco Polska, dyrektor Działu Zakupów Żywności.

- Jeśli chodzi o odzież, mamy stoisko F&F, które jest marką samą w sobie. Wyodrębniliśmy stoisko z artykułami do wyposażenia domu, kosmetyczne, zrobiliśmy bardzo dużo w Świecie Dziecka, który jest kombinacją produktów dużych, znanych marek producenckich, z naszą marką Tesco Loves Baby. To stoisko zmieniliśmy we wszystkich naszych dużych sklepach - mówi Grabowska.

Wiceprezes Tesco podkreśla, że ogromne zmiany przeszło również stoisko warzywno-owocowe. Zmienił się w nim asortyment, postawiono na nowe odmiany pomidorów, ziemniaków i jabłek. Oprócz tego Tesco poprawiło opakowania i zainwestowało w ceny, jak również wyposażyło swoje sklepy w nowe meble i czytelną wizualizację.

- Zakomunikowaliśmy klientom nasze obietnice: wiemy wszystko o pochodzeniu naszych produktów, wiemy, jak powinny być dostarczane, dystrybuowane i w jakiej temperaturze należy je przechowywać. Zapewniamy również, że to, co tylko może być w naszych sklepach polskie, jest polskie. Dodatkowo, na stoisku z warzywami i owocami obowiązuje nasza 100% Gwarancja Satysfakcji, która dotyczy wszystkich produktów marki własnej - tłumaczy Grabowska.

Wiceprezes Tesco przypomina, że klient niezadowolony ze smaku kupionego produktu objętego Gwarancją Satysfakcji może ten produkt oddać i uzyskać zwrot pieniędzy. - Jesteśmy pewni naszych produktów i natychmiast reagujemy na uwagi klientów. Jeżeli już zdarzą się pojedyncze przypadki zwrotów, to dokładnie je analizujemy. Dla nas jest to drogocenna informacja na temat tego, co jeszcze możemy poprawić - podkreśla Grabowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • grab 25-10-2014, 23:35:
DWORZYSKO R TOMASZEWSKI I SYNOWIE SP Z O O
  • akcjonariusz - niestety 23-10-2014, 11:47:
nie dałaś dzisiaj żadnego komentarz o marce własnej. Co się dzieje? Akcje na giełdzie londyjskiej spadają , już - 6% . Mów coś....
  • były 22-10-2014, 18:07:
do pełnieni tej funkcji angielski nie wystarcza...zobacz na bazarze , ludzie od 50 lat wiedza jak sprzedawać , przechowywać , transportować i handlować , robią to bez obietnic. Ale bzdury,,

Zobacz wszystkie komentarze (7)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH