Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Widan: Dystrybutor mrożonej żywności musi rozwijać się w kilku segmentach

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 26-06-2014, 11:13
Widan: Dystrybutor mrożonej żywności musi rozwijać się w kilku segmentach
Daniel Malczyński, Sales Manager w firmie Widan

Firma Widan, dystrybutor mrożonej żywności, działający w segmencie lodów, mrożonek i pieczywa mrożonego, zwiększyła przychody w 2013 roku o 19. proc. Zdaniem Daniela Malczyńskiego, Sales Managera w firmie, to bardzo dobry wynik w branży, w której działa Widan.

- Chcemy rozwijać się we wszystkich trzech segmentach, w których działamy, bo uważamy, że w dzisiejszych czasach firma dystrybucyjna nie może postawić tylko na jedną nogę. Dzięki temu nasza firma szybko się rozwija. W 2013 roku osiągnęliśmy wzrost przychodów rok do roku o 19 proc. W naszej branży to jest naprawdę dobrym wynikiem - mówi Daniel Malczyński w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Firma powstała w 1991 roku i jest jedną ze starszych firm działających w Polsce w segmencie mrożonej żywności. - Mamy mocną pozycję w dystrybucji żywności w południowo wschodniej Polsce, czyli w woj. podkarpackim, małopolskim i tutaj skupiamy się przede wszystkich na dystrybucji lodów i mrożonek. W innych oddziałach, np. we Wrocławiu, prowadzimy głównie sprzedaż mrożonego pieczywa. Obecnie otwieramy nowy oddział w Piasecznie pod Warszawą, chcemy umocnić się także w tym regionie - wymienia Daniel Malczyński.

- Nasza firma obecnie obsługuje około 3 tys. klientów, w tym: tradycyjne sklepy detaliczne, sieci handlowe, szeroko rozumiany kanał HoReCa oraz placówki zbiorowego żywienia typu szpitale, czy więzienia - dodaje.

Widan współpracuje między innymi z siecią Eko Holding, Polomarket, Frac, Lewiatan, Zielony Koszyk, Piotruś Pan itp. Rozwija się w kanałach - nowoczesnym i tradycyjnym.

- Wbrew opiniom sprzed kilku lat, rynek handlu tradycyjnego nie upadł, ciągle jest bardzo mocny. Dotyczy to szczególnie lodów - najwięcej sprzedaje się ich w punktach handlu tradycyjnego - zauważa Daniel Malczyński.

Zapewnia, że firma prowadzi rozmowy o dystrybucji z kolejnymi sieciami. Z kolei w miejsce umów z dotychczasowymi klientami, które kończyły się w tym roku, zostały podpisane nowe wieloletnie kontrakty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Polonista 04-07-2014, 13:58:
Panie ryba, ocena niedostateczna za błędy ortograficzne i interpunkcyjne :-)
  • MS 02-07-2014, 11:11:
Brawo Brawo Panie Danielu

Byle tak dalej

pozdrawiam

Michał
  • ryba 26-06-2014, 12:42:
Panie Miałczyński - fantastyczny wzrost . Na prawdę. 19% brawo a od jakiego value ? Jak udziela Pan wywiadów w takim miejscu jak portal to niech Pan będzie odwżny a nie ukrywa się Pan za maską % . Wie Pan ile to jest 100% wzrostu od zera ?

Takie firmy i w tej branży jak najszybciej muszą szukać nabywców. Ci którzy mogliby by być zainteresowani szukają konkretów a nie 19% młody człowieku. Po za tym gratuluję otwarcia na warszawie. Tyle co ma Pan wzrotu nie starczy na rabat :)

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH