Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Widzowie będą mogli kupować towary za pomocą telewizyjnego pilota

  • Autor: onet.pl
  • Data: 07-01-2014, 11:44

Podczas 30-sekundowego spotu sieci handlowej H&M, który zostanie wyemitowany przy meczu Super Bowl, widzowie będą mogli nabyć reklamowany produkt, nie odchodząc od telewizora - informuje onet.pl.

Nowatorska forma reklamy, promowana na odbywających się w Las Vegas targach CES jako pierwszy na świecie spot typu television commerce, powstała w wyniku współpracy H&M i firmy Delivery Agent.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH