Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Większość klientów kupuje w tradycyjnych sklepach

Coraz większy dostęp do sieci wpływa na zmianę przyzwyczajeń zakupowych, ale nie odbywa się to wcale w tak dużym tempie, jak wielu by oczekiwało. Klienci nadal częściej wybierają tradycyjne sklepy niż internetowe serwisy - donosi "Puls Biznesu".

Z raportu firmy doradczej CBRE "Jak robimy zakupy - co myślą europejscy konsumenci" wynika, że większość z nich nadal woli kupować w sklepach osiedlowych i centrach handlowych. W tym zestawieniu przegrywa internet i centra położone na obrzeżach miast.

Zakupy internetowe w Europie uzupełniają te w tradycyjnych sklepach; Polska pod względem proporcji zwolenników e-zakupów jest ciągle na dole listy - mówi Agata Czarnecka z CBRE.

Jak wylicza, 16 proc. Polaków deklaruje zakupy odzieży i obuwia w sieci, a wśród Brytyjczyków, Niemców czy Szwedów jest to 70 proc. i więcej. Jednak aż 25 proc. Polaków, którzy wzięli udział w badaniu, zamierza w przyszłości kupować w internecie więcej lub zdecydowanie więcej - dodaje Czarnecka.

Ale obecnie aż dla 85 proc. Europejczyków istotny jest dostęp do sklepu, w którym można towar przymierzyć i obejrzeć. Najchętniej chodzą na zakupy tam, gdzie cena jest atrakcyjna, jest czysto, bezpiecznie i łatwo dotrzeć.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

CBRE RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.