Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wielka Brytania ma najlepsze wyniki e-commerce od 2011 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-05-2014, 17:54

W pierwszym kwartale 2014 roku - w porównaniu do ostatnich danych z raportu IMRG Capgemini o e-sprzedaży detalicznej - brytyjski sektor e-commerce odnotował najlepsze kwartalne wyniki od 2011 roku. Osiągnął łączną wartość na poziomie 23,1 miliarda funtów.

Wzrost ten był napędzany wielkością wydatków online, raczej niż zwiększeniem liczby osób robiących zakupy w sieci. Średnia wartość koszyka (z wyłączeniem podróży) osiągnęła poziom 86 funtów w marcu, co jest najwyższym wynikiem od września ubiegłego roku (w lutym 2014 roku i marcu 2013 roku odnotowano średnio 77 funtów).

- Wielka Brytania od kilku już lat znajduje się w czołówce światowych liderów pod względem wartości sprzedaży handlu internetowego. Nie dziwią nas więc statystyki, wskazujące, że brytyjski e-commerce odnotował kolejny spektakularny wyniki. Co więcej - jesteśmy przekonani, że na Wyspach sektor ten najlepszy okres ma dopiero przed sobą. Grupa Integer.pl już dawno dostrzegła perspektywy stojące przed brytyjskim e-commerce - w Wielkiej Brytanii mamy już ponad 800 maszyn. W planach mamy kolejne kluczowe partnerstwa z na brytyjskim rynku, a obecnie przyspieszamy ekspansję, by jak najszybciej zaoferować szybkie, wygodne, transgraniczne dostawy - mówi Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.

Sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych nieprzerwanie rośnie w Wielkiej Brytanii. Biorąc pod uwagę dane z marca 2014 roku, m-commerce z roku na rok wzrasta średnio o 53% (65% wyłączając podróże). Współczynnik konwersji, czyli stosunek sprzedaży do wizyt w sklepie internetowym, także wykazuje tendencję wzrostową.

Średnia wielkość tego wskaźnika w marcu 2014 wyniosła 4,2%, co daje najlepszy wynik od 5 lat.

- Wzrost odnotowany w I kwartale 2014 roku jest najwyższy w porównaniu z tym samym okresem w latach 2009-2012. Poziom sprzedaży zwiększył się o 17% rok do roku. Po wyjątkowo deszczowej pogodzie w lutym wydaje się, że miłośnicy ogrodnictwa byli bardziej aktywni w słonecznym marcu, kiedy to sprzedaż w tej kategorii wzrosła o 100% - mówi Tina Spooner z IMRG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.