Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Win-Cin wkrótce otworzy pierwsze sklepy partnerskie

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2008, 15:14
Win-Cin wkrótce otworzy pierwsze sklepy partnerskie

Firma Win-Cin, właściciel ogólnopolskiej sieci 13 sklepów Alkohole Świata & Winoteka, już w październiku planuje otwarcie pierwszego sklepu partnerskiego. Obecnie prowadzi negocjacje z pierwszymi 10 potencjalnymi współpracownikami.

- Pierwszych ośmiu partnerów będzie zwolnionych z opłat franczyzowych - zachęcająco opowiada o nowym projekcie spółki Zbigniew Brzyski, dyrektor ds. detalu i sieci firmowej "Alkohole Świata". - Sklepy będą miały ten sam szyld, zobowiązane będą również do sprzedawania całej oferty firmy Win-Cin. Poza tym będą mogły niemal dowolnie dobierać asortyment czy aranżować wystrój sklepu - dodaje. Jak podkreśla, każda placówka z racji swej lokalizacji, trafia do różnych klientów. Dodatkowo sieć należąca do Win-Cin chce czerpać z doświadczenia swoich nowych współpracowników. - Jesteśmy otwarci na ich pomysły. Od nowych partnerów też można się wiele nauczyć - zauważa Zbigniew Brzyski.

Inwestycje w każdego partnera sięgną co najmniej 20 tys. zł - m.in. firma dostarczy swoim wspólnikom produkty Win-Cin w bardzo korzystnej,  jak zapowiada dyrektor, cenie.

Dzięki rozwojowi sieci partnerskiej, Win-Cin będzie chciał jeszcze staranniej dobierać lokalizacje placówek własnych. - Chcemy, aby sklepy bezpośrednio nam podlegające stanowiły wzorzec dla innych naszych punktów. M.in. będziemy je otwierać jedynie w lokalach wykupionych na własność - wyjaśnia dyrektor.

Sieć Alkohole Świata & Winoteka najsilniej jest reprezentowana na Warmii i Mazurach. Sklepy zajmują średnio ok. 50 mkw. Zdarzają się jednak placówki o powierzchni nawet 100 mkw. Usytuowane przy głónych ulicach miast, mają być atrakcją dla koneserów alkoholi. - Chcemy docierać do prawdziwych znawców, dlatego nie będziemy nigdy otwierać naszych sklepów w centrach handlowych - mówi Zbigniew Brzyski.

Firma dostosowuje się do obecnych trendów, dlatego w listopadzie ub.r. otworzyła w Olsztynie sklep specjalizujący się w sprzedaży whisky - Whisky House. Według najnowszych danych Nielsena, w okresie od czerwca 2007 r. do maja 2008 sprzedaż tego trunku rosła najszybciej z całego rynku alkoholi - w tym czasie bowiem sprzedano jej o 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Całkowita sprzedaż alkoholu wzrosła w tym czasie o 7,9 proc.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH