Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Win-Cin wkrótce otworzy pierwsze sklepy partnerskie

  • Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-08-2008, 15:14
Win-Cin wkrótce otworzy pierwsze sklepy partnerskie

Firma Win-Cin, właściciel ogólnopolskiej sieci 13 sklepów Alkohole Świata & Winoteka, już w październiku planuje otwarcie pierwszego sklepu partnerskiego. Obecnie prowadzi negocjacje z pierwszymi 10 potencjalnymi współpracownikami.

- Pierwszych ośmiu partnerów będzie zwolnionych z opłat franczyzowych - zachęcająco opowiada o nowym projekcie spółki Zbigniew Brzyski, dyrektor ds. detalu i sieci firmowej "Alkohole Świata". - Sklepy będą miały ten sam szyld, zobowiązane będą również do sprzedawania całej oferty firmy Win-Cin. Poza tym będą mogły niemal dowolnie dobierać asortyment czy aranżować wystrój sklepu - dodaje. Jak podkreśla, każda placówka z racji swej lokalizacji, trafia do różnych klientów. Dodatkowo sieć należąca do Win-Cin chce czerpać z doświadczenia swoich nowych współpracowników. - Jesteśmy otwarci na ich pomysły. Od nowych partnerów też można się wiele nauczyć - zauważa Zbigniew Brzyski.

Inwestycje w każdego partnera sięgną co najmniej 20 tys. zł - m.in. firma dostarczy swoim wspólnikom produkty Win-Cin w bardzo korzystnej,  jak zapowiada dyrektor, cenie.

Dzięki rozwojowi sieci partnerskiej, Win-Cin będzie chciał jeszcze staranniej dobierać lokalizacje placówek własnych. - Chcemy, aby sklepy bezpośrednio nam podlegające stanowiły wzorzec dla innych naszych punktów. M.in. będziemy je otwierać jedynie w lokalach wykupionych na własność - wyjaśnia dyrektor.

Sieć Alkohole Świata & Winoteka najsilniej jest reprezentowana na Warmii i Mazurach. Sklepy zajmują średnio ok. 50 mkw. Zdarzają się jednak placówki o powierzchni nawet 100 mkw. Usytuowane przy głónych ulicach miast, mają być atrakcją dla koneserów alkoholi. - Chcemy docierać do prawdziwych znawców, dlatego nie będziemy nigdy otwierać naszych sklepów w centrach handlowych - mówi Zbigniew Brzyski.

Firma dostosowuje się do obecnych trendów, dlatego w listopadzie ub.r. otworzyła w Olsztynie sklep specjalizujący się w sprzedaży whisky - Whisky House. Według najnowszych danych Nielsena, w okresie od czerwca 2007 r. do maja 2008 sprzedaż tego trunku rosła najszybciej z całego rynku alkoholi - w tym czasie bowiem sprzedano jej o 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Całkowita sprzedaż alkoholu wzrosła w tym czasie o 7,9 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH