Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wkrótce ruszy nowa kampania wizerunkowa Blue City

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, pr
  • Data: 01-09-2011, 19:54

Centrum handlowe Blue City zmienia wizerunek. Nowa kampania wizerunkowa ruszy we wrześniu, poprowadzi ją agencja reklamowa Communication Unlimited.

Nowe hasło reklamowe Blue City brzmi: „Tu znajdziesz kalejdoskop wrażeń". Spółka chce w ten sposób podkreślić, iż wydarzenia specjalne goszczą w galerii handlowej tak często, że nigdy nie wiadomo, czy odwiedzając centrum nie trafi się przypadkiem na wystawę, festiwal, koncert, pokaz mody czy akcję promocyjną.

Kampania wizerunkowa, oparta na nowych projektach, będzie wykorzystywała nośniki reklamy zewnętrznej i prasę. Kampanie taktyczne, promujące najważniejsze wydarzenia w Blue City, będą realizowane w prasie i w Internecie oraz w mediach wewnętrznych centrum. Każda akcja taktyczna będzie promowana również na portalach społecznościowych oraz z użyciem niestandardowych narzędzi marketingu sieciowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH