Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Władze ITM zaakceptowały plan rozwoju dużego formatu sklepów Intermarche, pierwszy powstanie w Swarzędzu

- Zatwierdziliśmy plany rozwoju sklepów w formacie 2,5 tys. mkw., który będzie startował w większych miastach. Będziemy nie tylko budować nowe duże sklepy, ale także rozbudowywać placówki, które ze względu na ograniczoną powierzchnię nie mogą zwiększać obrotu - mówi Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, spółki odpowiedzialnej za rozwój Grupy w Polsce.

Władze ITM zaakceptowały plan rozwoju dużego formatu sklepów Intermarche, pierwszy powstanie w Swarzędzu

W dużych i średnich miastach firma ma już wykupione w kilku lokalizacjach działki, na których powstaną duże sklepy. Przykładem jest Łódź, gdzie ITM ma wykupione dwie parcele pod większy format placówek.

Jednak wiele sklepów w nowym, dużym formacie powstanie po przebudowaniu już działających obiektów o powierzchni 1,3 tys. mkw. - Często w naszych placówkach dochodzi do sytuacji, w której z aktualnej powierzchni sprzedaży nie da się już "wydusić" większych obrotów. Jesteśmy więc zmuszeni rozbudować część naszych sklepów - wyjaśnia Marek Feruga. I chwali się: - Jesteśmy siecią której sklepy mają jeden z najwyższych obrotów z metra kwadratowego.

Według informacji naszego portalu właściciele części sklepów Intermarche już prowadzą rozbudowę swoich placówek, nie w każdym przypadku będzie to maksymalne 2,5 tys. mkw., często nieco mniejszy pośredni koncept. Jednak, jak zapewnia przedstawiciel ITM w wielu miastach sklepy zostaną rozbudowane do największego możliwego formatu.

- Uruchamianie dużych sklepów rozpoczniemy od Swarzędza, gdzie wkrótce powinien ruszyć swego rodzaju sklep testowy. Następnie będą one powstawać w kolejnych miastach m.in. w Gdańsku - wylicza członek zarządu ITM Polska.

- Trudno mi jest mówić o tym, w jakich kolejnych miastach uruchamiane będą placówki w nowym koncepcie ponieważ kolejność nie została jeszcze ustalona. W tej chwili osoby zarządzające sklepami składają aplikacje, aby wprowadzić u siebie koncept 2,5-tysiącznika. Już wkrótce będziemy mieli odpowiedź, w jakiej kolejności będą się one otwierane - podsumowuje Marek Feruga.

W 2010 r. liczba sklepów tej sieci wzrośnie zgodnie z planem do ponad 260 punktów. Docelowo ITM planuje w Polsce sieć liczącą 800 sklepów Intermarche i 400 Bricomarche. Ponadto chce rozwijać sieć stacji benzynowych przy sklepach Intermarche - mają one powstawać przy wszystkich sklepach tej marki, gdzie będzie taka możliwość.

Grupa Muszkieterów zapowiada dalszą ekspansję. W 2008 r. przybyło w sumie 24 punktów sprzedaży, a do końca 2009 r. sieć powiększy się o kolejne 30 sklepów, głównie w Polsce południowej, południowo - wschodniej, zachodniej i centralnej. Obecnie liczba sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce liczy prawie 210, w tym roku powstaną cztery sklepy typu "dom i ogród" oraz 7 supermarketów spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Feruga RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    ITM Polska RSS ALERT    /    Intermarche RSS ALERT    /    Bricomarche RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.92.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.