Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel Biedronki wypowiada wojnę Starbucksowi

  • Autor: PAP
  • Data: 16-07-2012, 15:31
Właściciel Biedronki wypowiada wojnę Starbucksowi
Jeronimo Martins posiada w Polsce dwie kawiarnie pod szyldem Kropka Relaks

Jeronimo Martins wypowiada wojnę Starbucksowi. Portugalski koncern otworzył już w Polsce dwie kawiarnie, choć na razie to projekt eksperymentalny.

Koncern Jeronimo Martins, właściciel znanych w Polsce dyskontów Biedronka, rozbudowuje w Portugalii sieć kawiarni Jeronymo. Nowe lokale stają się coraz bardziej podobne do placówek Starbucksa.

Jeronimo Martins, posiadający w Polsce oprócz sieci sklepów dwie nowe kawiarnie pod szyldem Kropka Relaks, od kilku miesięcy bada na naszym gruncie możliwość uruchomienia nowego biznesu. Rozwijany nad Wisłą projekt jest eksperymentalny. Władze portugalskiego koncernu przyznają, że na razie bardziej pochłania je rozwój sieci kawiarni Jeronymo na ojczystym gruncie.

Specjaliści zwracają tymczasem uwagę, że grupa Jeronimo Martins idzie śladem Starbucksa, otwierając swoje kawiarnie w obleganych przez turystów częściach Lizbony. Zdaniem Victora Jorge, eksperta branżowego miesięcznika "Hipersuper", większość z prawie 20 działających pod szyldem Jeronymo obiektów posiada nie tylko ciekawy design, ale również atrakcyjną lokalizację.

Dowodem tego może być otwarta niedawno w centrum zabytkowej części starego miasta nowa placówka pod szyldem Jeronymo. Uruchomiony w Chiado lokal posiada 80 m.kw. powierzchni, na której znajduje się 58 miejsc siedzących - odnotował Victor Jorge.

Nawiązaniu rywalizacji ze Starbucksem służy również ciekawy wizualnie design oraz szeroka oferta serwowanych produktów. W placówkach sieci Jeronymo poza małą czarną nabyć można m.in. zestawy kanapkowe, przekąski, sałatki, ciasta, jogurty, lody, a także wiele tytułów prasowych.

Kawiarnie Jeronymo, podobnie jak obiekty sieci Starbucks, posiadają nowoczesny wystrój i design (m.in. skórzane sofy), a także lekkie menu z elementami zdrowej żywności i opcją "na wynos".

"Witryna przy ladzie zmienia się co najmniej trzy razy w ciągu dnia: rano dominuje pieczywo i jogurty, w porze obiadowej - kanapki, sałatki i soki naturalne, zaś wieczorem - słodycze oraz ciasta - informuje Ana Martins z grupy Jeronimo Martins.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • star 23-07-2012, 22:51:
a jaka cena biedronkowej kawy?
  • ww 20-07-2012, 15:54:
Jak wojna to wojna ! Odkopcie topór wojenny, już niedługo krwiożercze biedronki zaatakują Starbucksa!

A tak serio pisząc - takie tytuły artykułów zostawcie dla Faktu itp.
  • cafi 17-07-2012, 15:41:
Ale tytuł!!! Może lepiej stonować i nie pisać że to nawet bitwa, czy potyczka. Śmieszne. Tyle że spada sprzedaż kawy:( mierna konkurencja raczej wybryk fantazji na rok:) tak mcd ma lepszą

Zobacz wszystkie komentarze (9)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH