Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciele bezmiesnymiesny.pl o millenialsach: To bardzo trudna grupa. Niełatwo zdobyć ich zaufanie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2017, 14:46
Właściciele bezmiesnymiesny.pl o millenialsach: To bardzo trudna grupa. Niełatwo zdobyć ich zaufanie
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesnymiesny.pl. Fot. materiały prasowe

- Naszym zdaniem millenialsi to bardzo trudna grupa i tego też doświadczamy, ponieważ nie jest łatwo zdobyć zaufanie tych ludzi – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu miesnybezmiesny.pl, który sprzedaje i produkuje żywność wegańską, wyglądem i smakiem przypominającą wędliny.

– Millenialsi, którzy są naszymi klientami, to osoby aktywne w Internecie, świadome swoich wyborów konsumenckich. Posiadają dość dużą wiedzę żywieniową, są ludźmi z pragmatycznym podejściem, raczej postweganami niż ortodoksyjnymi weganami, którzy jedzą głównie gluten free, soi free, bez jakichkolwiek alergenów – mówią serwisowi portalspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu miesnybezmiesny.pl.

– Millenialsi, którzy u nas kupują, są konsumentami szukającymi różnych alternatyw, m.in. takich produktów, jakie robimy my. W większości kupują u nas kobiety młode i w średnim wieku z większych miast – Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia oraz Trójmiasta – mówią właściciele e-sklepu.

–  Naszym zdaniem millenialsi to bardzo trudna grupa i tego też doświadczamy, ponieważ nie jest łatwo zdobyć zaufanie tych ludzi. Czasy ulotek reklamowych, reklam w tv i billboardów dawno się skończyły. Docieramy do millenialsów poprzez Intenet i to bardzo spersonifikowanymi komunikatami – wyjaśniają Sadurski i Czech.

– Jesteśmy jako osoby dużą częścią tego projektu, w takim sensie, że zbudowaliśmy zaufanie. Prawdopodobnie będziemy w najbliższej przyszłości w ten sposób prowadzili nasz biznes, ponieważ jesteśmy z tym projektem bardzo zżyci, pewni produktu  i chcemy pokazać, kto realnie stoi za produktem. To nie są puste hasła i grafiki – tłumaczą.

Z millenialsami kontaktują się głównie za pomocą mediów społecznościowych: Facebooka i Instagrama. – To są jedyne dwa miejsca w social media, z których korzystamy. Konwertowały nam najwięcej klientów – mówią Igor Sadurski i Rafał Czech.

Cały tekst w strefie premium:

Bezmiesnymiesny.pl, czyli jak powstał polski wegański e-sklep?

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH