Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Właściciele bezmiesnymiesny.pl: Pierwsze półrocze 2019 r. to czas ekspansji na polskim rynku

Pierwsze półrocze 2019 roku to czas ekspansji na polskim rynku, rozmów z dużymi partnerami zagranicznymi oraz rozwój działu sprzedaży - mówią serwisowi portaspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele marki Bezmięsny i e-sklepu spożywczego bezmiesnymiesny.pl, który sprzedaje i produkuje wegańskie produkty o wyglądzie i smaku wędlin.

Właściciele bezmiesnymiesny.pl: Pierwsze półrocze 2019 r. to czas ekspansji na polskim rynku
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesnymiesny.pl. Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-07-2019, 12:55

Pierwsza połowa 2019 roku przyniosła marce Bezmięsny duże zmiany. - Przede wszystkim zatrudniliśmy Magdalenę Osierdę-Wojtaszek na stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Magdalena jest osobą o wieloletnim doświadczeniu na stanowiskach kierowniczych w działach sprzedaży firm z branży FMCG, w tym największej spółki sprzedającej mięso w Polsce. Jej głównym zadaniem jest wprowadzenie produktów marki Bezmięsny na półki sieci handlowych, a także rozwój działu sprzedaży - mówią serwisowi portaspozywczy.pl Igor Sadurski i Rafał Czech.

Równolegle do ekspansji na rynku polskim właściciele spółki prowadzą rozmowy z dużymi partnerami zagranicznymi, którzy mogą pomóc produktom Bezmięsny znaleźć się na półkach w innych krajach. - Rynki, na których obecnie się skupiamy, to Wielka Brytania, Niemcy oraz Czechy. Prowadzimy także rekrutację na Dyrektora Sprzedaży Zagranicznej, aby proces ekspansji na rynki zagraniczne przebiegł szybko i profesjonalnie - informują właściciele e-sklepu.

Igor Sadurski i Rafał Czech podsumowując pierwsze półrocze 2019 roku informują, że wyniki spółki w porównaniu do identycznego okresu z zeszłego roku są trzykrotnie wyższe, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż w sklepach stacjonarnych, jak i w ich sklepie internetowym.

- Zwiększyła się również nasza obecność w sklepach w Polsce – obecnie w całym kraju znajduje się ponad 150 punktów, które oferują nasze produkty. Ponadto nasze wyroby można także znaleźć w innych krajach, takich jak Czechy czy Słowenia - dodają.

Jakie są dalsze plany spółki? - Po wakacjach Bezmięsny czekają kolejne zmiany, zarówno personalne, gdyż ciągle planujemy zwiększanie zatrudnienia, sprzedażowe, jak i produktowe. Te ostatnie wiążą się z prowadzaniem nowej linii produktów, której bazą będzie białko grochu - mówią Igor Sadurski i Rafał Czech.

E-sklep spożywczy bezmiesnymiesny.pl założony przez Igora Sadurskiego i Rafała Czecha sprzedaje i produkuje od 2016 roku wegańskie zamienniki mięsa, czyli produkty, które smakują, wyglądają i zachowują się w kuchni jak mięso (można je smażyć, grillować, piec, mrozić), ale powstają bez składników odzwierzęcych. Są to m.in. wegańskie szynki, boczek, parówki, kebab, peperoni, kiełbaski wiejskie i ziołowe oraz żeberka. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Igor Sadurski RSS ALERT    /    Rafał Czech RSS ALERT    /    bezmiesnymiesny.pl RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    żywność wegańska RSS ALERT    /    produkty wegańskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.