Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Wprowadzenie podatku handlowego od sierpnia nadal realne

Jak ocenił dla PAP Henryk Kowalczyk, szef Komitetu Stałego Rady Ministrów, wprowadzenie podatku handlowego od sierpnia jest nadal realne.

Wprowadzenie podatku handlowego od sierpnia nadal realne
Hipermarket; fot. Paweł Pawłowski/zelaznastudio

Na pytanie PAP, czy nadal realne jest wprowadzenie podatku od sierpnia, Kowalczyk powiedział: „Mam taką nadzieję”.

Na początku czerwca dyrektor departamentu podatków sektorowych, lokalnych oraz podatku od gier w Ministerstwie Finansów Justyna Przekopiak w trakcie posiedzenia zespołu działającego w ramach Rady Dialogu Społecznego powiedziała, że Ministerstwo Finansów zakłada, że termin sierpniowy może ulec jeszcze zmianie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Henryk Kowalczyk RSS ALERT    /    podatek handlowy RSS ALERT    /    podatek od handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • realista 2016-06-22 09:22:01
    no z czegoć trzeba brać na te 500+
  • Obiektywny Obserwator 2016-06-22 19:28:05
    Nareszcie prawdziwie polski rząd PISu wyrównuje choć częściowo szanse małych polskich sklepów w konfrontacji z wielkimi zagranicznymi sieciami handlowymi które drenują bezlitośnie polski rynek wyprowadzając olbrzymi kapitał za granicę i od wielu lat nie płacą należnych podatków oraz stosują nagminnie ceny dumpingowe żeby doprowadzić do likwidacji reszty pozostałych małych sklepów.Przykładowo jeśli średnia marża handlowa wynosi w spożywczym handlu detalicznym ok.12% a wielkopowierzchniowe markety w promocjach obniżają ceny produktów o 40% - 50% to albo kombinują nie płacąc podatków albo zmuszają szantażem producentów do dostarczenia im towarów po obniżonej o 50% cenie(producenci wiedząc ,że nie da się wyprodukować po tej cenie produktów żywnościowych zaniżają normy zastępując naturalne składniki- chemicznymi co skutkuje lawinowym wzrostem zachorowań na choroby nowotworowe układu pokarmowego(bezczynność PIH i Sanepidu)albo celowo stosują zaniżone promocyjne ceny dumpingowe tj.ceny po których mały lub średni polski sklep nie kupi towaru w żadnej hurtowni i jest nieuchronnie skazany na likwidację(bezczynność UOKiK który nie musi fatygować sie do danego wielkopowierzchniowego marketu żeby sprawdzić ceny bo są one dostępne wraz z % obniżką podawane w gazetkach promocyjnych w internecie oraz Publicznej TVP INFO.
  • kletyk 2016-06-23 14:21:13
    Hahahaha obiektywny obserwatorze ile ci płacą za wypisywanie takich bredni? Czy jesteś po prostu wariatem? Przecież każdy średnio rozgarnięty człowiek widzi, że to nie pomoże polskim przedsiębiorcom nic a nic. Wsparte zostaną pewne zagraniczne grupy interesów, a nie Polacy. Zyska np. saturn, mediamarkt, intermarche... A stracą ich konkurenci z Polski... A dostawcy? Dostawcy dostaną jeszcze bardziej. Jeszcze taniej będą kupować sieci od nich, żeby jak najmniej podnieść ceny... \"Obiektywny\", to ty na pewno nie jesteś...
  • Patriota 2016-06-28 10:24:02
    Wszyscy kletycy jako zagorzali członkowie PO i Nowoczesnej będą oczywiście głośno kwiczeć na różnych forach,że podatek nic nie pomoże małym polskim sklepom,że nic się nie da zrobić,NIECH BĘDZIE TAK JAK BYŁO-byle tylko dokopać PISowi,bo los małych firm handlowych i to że były przez lata dyskryminowane przez wielkie zagraniczne supermarkety ich kompletnie nie obchodzi

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.