Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wszystkie sieci handlowe będą chciały zarobić na Euro 2012

  • Autor: Życie Warszawy
  • Data: 24-11-2011, 09:17

Oficjalną siecią Euro 2012 jest Real. Jednak wszystkie supermarkety chcą zarobić na tej imprezie. Można w nich już kupić różne gadżety związane z tą sportową imprezą - informuje Życie Warszawy.

Oficjalne gadżety Euro 2012 będą dostępne tylko w sklepach sieci Real, to m.in. ręczniki, szklanki, szaliki i ubrania. Inne gadżety do kibicowania  można kupić we wszystkich sklepach.

Jak informuje Życie Warszawy również w Biedronce po wakacjach pojawiły się specjalne stoiska, na których można kupić m.in. zeszyty, piórniki, torby, teczki na dokumenty i kubki z motywami piłkarskimi. Podobną ofertę na Euro 2012 ma też sieć Empik. Artykuły z logo Euro 2012 można już znaleźć także na stacjach benzynowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH