Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wydatki reklamowe Lidla w kwietniu rosły, wydatki Jeronimo Martins spadały

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2017, 13:27

Według danych firmy Nielsen za kwiecień 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 147 075 zł, a Biedronka 29 811 868 zł.

Jak wynika z danych firmy Nielsen, sieć handlowa Lidl Polska wydała w kwietniu br. na reklamę telewizyjną 44 147 075 zł (w roku 2016 w kwietniu wydała 35 611 530 zł).

Firma Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka, na reklamę telewizyjną w kwietniu 2017 roku wydała 29 811 868 zł, wobec 36 964 374 zł wydanych w kwietniu 2016 r.

Przypomnijmy, według danych firmy Nielsen za marzec 2017 r. sieć Lidl wydała na reklamę w telewizji 44 630 900 zł, a Biedronka 26 681 334 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH