Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wzrost przesyłek za pobraniem

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 11-09-2015, 14:12
Wzrost przesyłek za pobraniem

Wspólna akcja Paczkomatów InPost oraz MasterCard istotnie wpłynęła na wzrost skłonności zakupowych wśród klientów wybranych e-sklepów do korzystania z płatności bezgotówkowych „za pobraniem”. Liczba tego rodzaju przesyłek w ramach serwisów zakupowych, które uczestniczą w projekcie, zwiększyła się o 300 proc. od początku jego trwania. Rośnie także udział paczek „za pobraniem” w całkowitym wolumenie przesyłek obsługiwanych w ramach sieci Paczkomatów InPost.

W ramach wspólnej akcji Paczkomatów InPost i MasterCard, pod nazwą: „Festiwal Darmowej Dostawy”, klienci e-sklepów mogą dokonać zapłaty przy odbiorze przesyłki oraz zamówić bezpłatną dostawę do Paczkomatów obsługiwanych przez InPost. Inicjatywa ma na celu promocję płatności bezgotówkowych przy odbiorze przesyłek z wybranych sklepów internetowych Ze względu na duże zainteresowanie konsumentów, wakacyjna akcja została przedłużona do 14 września. Wśród partnerów projektu znalazły się m.in. takie marki, jak Answear, Endo, bdsklep.pl, garneczki.pl, NaszeZoo.pl czy Nexterio.

„Transakcje bezgotówkowe »za pobraniem« są dużym udogodnieniem dla konsumentów w procesie dokonywania zakupów internetowych. Jesteśmy przekonani, że oferowany przez nas model płatności będzie stopniowo wdrażany przez kolejne platformy e-zakupowe w kraju. Darmowa dostawa do Paczkomatów® InPost oraz możliwość dokonania płatności bezgotówkowej przy odbiorze paczki są dla klientów gwarancją bezpieczeństwa zakupów online. Potwierdza to sukces prowadzonej przez nas akcji” – komentuje Maciej Padjas, Dyrektor Marketingu Grupy Integer.pl

Z danych rynkowych wynika, że na tle krajów Europy Zachodniej, polski rynek e-commerce, z udziałem kart w płatnościach za e-zakupy na poziomie 7%, wykazuje ogromny potencjał wzrostu.1 Co ciekawe, niższe koszty dostawy to argument skłaniający do zakupu konkretnego produktu w sieci nawet co trzeciego internautę2. Jak potwierdzają statystyki dotyczące akcji, to także dobry sposób na to, by nie tylko zwiększyć zainteresowanie ofertą e-sklepu, ale przy okazji zachęcić klientów do regulowania należności bezgotówkowo, w momencie odbioru przesyłki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • cviekow 14-09-2015, 12:22:
Paczkomaty i wszelkie usługi z nimi zwiazane zawsz były główną osią dla integera
co przyniosło im taki wzrost w ostatnim połroczu
  • majeczkowiec 14-09-2015, 12:20:
widze ze coraz czeciej pojawiaja sie reklamy w paczkomatach, fajna platforma dla partnerów biznesowych
  • kwejko 14-09-2015, 11:54:
sweitny news, akurat in post wie z kim wchodzic we wspolprace, podstawa jest szybka dostawa i łatwa płatnosc

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH