Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Z walki Biedronki i Lidla na Świeżaki i Lidlaki czerpie jeszcze więcej sieci sklepów

Spar, InMedio, Netto, Stokrotka, a nawet stacje paliw Circle K - z walki Biedronki i Lidla na Świeżaki i Lidlaki czerpie ostatnio coraz więcej sieci sklepów - pisze serwis next.gazeta.pl.

Z walki Biedronki i Lidla na Świeżaki i Lidlaki czerpie jeszcze więcej sieci sklepów
fot. pixabay.com

Na fali lidlowo-biedronkowej rywalizacji na maskotki, a także „z okazji” nowego roku szkolnego, sporo sieci postanowiło jednak ostatnio rozdawać klientom maskotki, figurki, naklejki itd. Przykładowo, w Sparach ruszyła akcja, w ramach której zdobyć można maskotki przedstawiające bohaterów filmu animowanego „Epoka Lodowcowa”, a w sobotę 16 września w sieci kiosków Inmedio ruszyła promocja „Ekipa Urwisów”.

Na tym nie koniec. Sieć stacji paliw Circle K (czyli „dawny” Statoil) od końcówki sierpnia rozdaje klientom… Gumiaczki. To japońskie figurki (pełniące też rolę gumek do ścierania ołówków) w kształcie zwierząt.

Tymczasem od 24 sierpnia (do końca października) za każde 30 zł wydane na zakupy w sieci sklepów Stokrotka zdobywa się saszetki z czterema naklejkami z wizerunkami zwierząt oraz jednym „znaczkiem punktowym”. Naklejki można wklejać do albumu (za 7,99 zł). Natomiast po uzbieraniu 10 „znaczków punktowych” można za dopłatą 19,99 zł wymienić je na maskotkę zwierzęcia.

Od 4 września sieć marketów Netto za każde wydane 30 zł otrzymuje saszetkę z czterema kartami z serii „Ze Scottiem do Supermocy” (saszetkę można też normalnie kupić – za 1,99 zł). 

Więcej na next.gazeta.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    pluszaki RSS ALERT    /    świeżaki RSS ALERT    /    lidlaki RSS ALERT    /    Inmedio RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Circle K RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • POWLUTKA z POZNANIA 2017-09-18 23:51:20
    W Biedrze nowość BURAK-JACYNEK gratisowy taki mocno buraczkowy,kipiący złością spieniony ,wściekły HIT Biedronki : \"BURAKI-JACYNKI dla JANUSZA i GRAŻYNKI\" to wygra.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.147.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.