REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Za rok na rynku zadebiutuje nowa sieć franczyzowa

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 01-03-2013, 19:50
Za rok na rynku zadebiutuje nowa sieć franczyzowa
Rudolf Haberleinter, prezes Tap dayli Vertriebs

- Mamy ambitne plany. Chcemy otwierać kilkadziesiąt placówek Dayli rocznie w Polsce i kilkaset sklepów w Europie, tak by pod koniec 2016 logo Dayli działało ponad 4100 punktów. W 2013 roku chcemy być już rentowni. Zakładamy, że nasza sprzedaż wyniesie 583 mln euro w 2013 roku. Zgodnie z planem w 2016 roku sprzedaż Dayli w Europie wyniesie 2,2 mld euro - mówi Rudolf Haberleinter, prezes Tap dayli Vertriebs.

REKLAMA

W przyszłości firma planuje wejście na nowe rynki m.in. czeski i słowacki, a także uruchomienie formuły franczyzowej sklepu. - Najpierw musimy okrzepnąć na rynku. Chcemy pokazać, że pomysł, który mamy jest dobry, sprawdza się i wówczas wyjść z ofertą franczyzową. To będzie najwcześniej za rok - deklaruje Rudolf Haberleinter.

Firma na inwestycje w 2012 roku przeznaczyła ok. 55 mln euro w Europie (poza Niemcami, gdzie dodatkowo wydała ok. 45 mln euro). Prezes sieci jest przekonany, że oferta firmy jest w pełni skrojona na potrzeby rynku. - Chcemy oferować zakupy blisko domu klienta, bez koniecznosci ponoszenia przez niego dodatkowych kosztów na dojazd do sklepu. To wpisuje się w obecny trend oszczędzania. Dodatkowo będziemy oferowali marki własne w przystępnych cenach. Ten koncept to odpowiedź na formułę sklepu odpowiednią na okres spowolnienia gospodarczego - deklaruje Rudolf Haberleinter.

Przekonuje, że choć na rynku jest wiele sklepów, które starają się zdobyć rzesze lojalnych nabywców, oferta Dayli będzie łączyła w sobie różne koncepty: drogerii, sklepu convenience, punktu usługowego i to wszytsko jak najbliżej domu. - Z jednej strony będziemy konkurowali z wieloma sieciami, a z drugiej póki co nie ma oferty podobnej do naszej, więc trudno mówić o bezpośredniej konkurencji - stwierdza szef Dayli Europe.

W 2013 roku ma zostać otwartych w naszym kraju 90 sklepów z logo Dayli, które dołączą do drogerii przejętych od Schleckera, które w 2012 roku przeszły rebranding. Udziałowcem polskiego oddziału Dayli jest firma Hygienika, a prezesem sieci Kamil Kliniewski.

W 2016 roku firma zamierza pozyskać dodatkowe finansowanie na rozwój, wchodząc na giełdę.

Przeczytaj także:'

Dayli zrewolucjonizuje rynek handlu w Polsce?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH