Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Za rok na rynku zadebiutuje nowa sieć franczyzowa

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 01-03-2013, 19:50
Za rok na rynku zadebiutuje nowa sieć franczyzowa
Rudolf Haberleinter, prezes Tap dayli Vertriebs

- Mamy ambitne plany. Chcemy otwierać kilkadziesiąt placówek Dayli rocznie w Polsce i kilkaset sklepów w Europie, tak by pod koniec 2016 logo Dayli działało ponad 4100 punktów. W 2013 roku chcemy być już rentowni. Zakładamy, że nasza sprzedaż wyniesie 583 mln euro w 2013 roku. Zgodnie z planem w 2016 roku sprzedaż Dayli w Europie wyniesie 2,2 mld euro - mówi Rudolf Haberleinter, prezes Tap dayli Vertriebs.

W przyszłości firma planuje wejście na nowe rynki m.in. czeski i słowacki, a także uruchomienie formuły franczyzowej sklepu. - Najpierw musimy okrzepnąć na rynku. Chcemy pokazać, że pomysł, który mamy jest dobry, sprawdza się i wówczas wyjść z ofertą franczyzową. To będzie najwcześniej za rok - deklaruje Rudolf Haberleinter.

Firma na inwestycje w 2012 roku przeznaczyła ok. 55 mln euro w Europie (poza Niemcami, gdzie dodatkowo wydała ok. 45 mln euro). Prezes sieci jest przekonany, że oferta firmy jest w pełni skrojona na potrzeby rynku. - Chcemy oferować zakupy blisko domu klienta, bez koniecznosci ponoszenia przez niego dodatkowych kosztów na dojazd do sklepu. To wpisuje się w obecny trend oszczędzania. Dodatkowo będziemy oferowali marki własne w przystępnych cenach. Ten koncept to odpowiedź na formułę sklepu odpowiednią na okres spowolnienia gospodarczego - deklaruje Rudolf Haberleinter.

Przekonuje, że choć na rynku jest wiele sklepów, które starają się zdobyć rzesze lojalnych nabywców, oferta Dayli będzie łączyła w sobie różne koncepty: drogerii, sklepu convenience, punktu usługowego i to wszytsko jak najbliżej domu. - Z jednej strony będziemy konkurowali z wieloma sieciami, a z drugiej póki co nie ma oferty podobnej do naszej, więc trudno mówić o bezpośredniej konkurencji - stwierdza szef Dayli Europe.

W 2013 roku ma zostać otwartych w naszym kraju 90 sklepów z logo Dayli, które dołączą do drogerii przejętych od Schleckera, które w 2012 roku przeszły rebranding. Udziałowcem polskiego oddziału Dayli jest firma Hygienika, a prezesem sieci Kamil Kliniewski.

W 2016 roku firma zamierza pozyskać dodatkowe finansowanie na rozwój, wchodząc na giełdę.

Przeczytaj także:'

Dayli zrewolucjonizuje rynek handlu w Polsce?

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 453) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.