REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Żabka będzie się zdrowo odżywiać; CVC zmieni też logo Żabki

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 06-03-2017, 09:18
Żabka będzie się zdrowo odżywiać; CVC zmieni też logo Żabki
fot. Żabka

CVC Capital Partners chce zmienić logo Żabki i wprowadzić więcej zdrowej, gotowej żywności – informuje Puls Biznesu.

REKLAMA

Amerykański fundusz CVC Capital Partners czeka jeszcze na zgodę Komisji Europejskiej na przejęcie Żabki, ale ma już gotową strategię dla największej sieci typu convenience w Polsce.

Krzysztof Krawczyk, zarządzający CVC w Polsce mówi, że strategia zaproponowana przez obecny zarząd stanowi bardzo dobrą odpowiedź na zmiany oczekiwań i zachowań polskich konsumentów, więc będzie ją realizować. W scenariuszu bazowym fundusz nie zakłada akwizycji mniejszych podmiotów i nie przewiduje też partnerstwa strategicznego z istotnymi graczami.

Chodzi o Eurocash, który przez długie miesiące deklarował chęć zakupu Żabki, a jego menedżerowie byli prawie pewni, że akwizycję mają w kieszeni. Jednak Mid Europa Partners nie zgodził się, by spółka Luisa Amarala brała udział w procesie. Na początku roku Eurocash zaczął sondować banki w sprawie pozyskania 2 mld zł finansowania, co potraktowano jako wstęp do rozmów o wejściu do konsorcjum z funduszem kupującym Żabkę. Eurocash musi jednak poszukać sobie innych celów akwizycyjnych.

W Żabce sporo się zmieni. Spółka upowszechni format testowany od kilku miesięcy w wybranych sklepach, charakteryzujący się nowym logo — już bez wizerunku płaza.

Krzysztof Krawczyk mówi też, że fundusz chce zmienić nie tylko wizerunek Żabki, ale też jej wnętrze. Będzie więcej zdrowych, gotowych posiłków — kanapek, sałatek czy zdrowych deserów, ale też inspiracji ze świata — przekąsek z nasionami chia czy japońskich onigiri. Fundusz chce dopasować koncepcję sklepu do potrzeb zapracowanego i zabieganego konsumenta.

CVC wzbogaci wiedzą o światowych trendach dotychczasową politykę zarządu Żabki, który testuje nowe logo i asortyment. Będzie się wzorował na 7-Eleven, największej sieci handlu detalicznego na świecie.

Więcej w Pulsie Biznesu.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • pzdr 06-03-2017, 15:23:
ŻABKI to najgorsze sklepy w EUROPIE !
  • fan-płazów 06-03-2017, 12:35:
Zakupy robię rzadko i zawsze z wielkim bólem. Tam właściwie nie ma nic poza alkoholem, papierosami oraz cukrem i tłuszczem w kazdej postaci.
W wielkich miastach, na nowych osiedlach można znajdą się amatorzy chia, którzy wstąpią przed 23:00 wlokąc się do domu z biura po godzinach.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH