Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka będzie się zdrowo odżywiać; CVC zmieni też logo Żabki

CVC Capital Partners chce zmienić logo Żabki i wprowadzić więcej zdrowej, gotowej żywności – informuje Puls Biznesu.

Żabka będzie się zdrowo odżywiać; CVC zmieni też logo Żabki
fot. Żabka

Autor: Puls Biznesu
Data: 06-03-2017, 09:18

Amerykański fundusz CVC Capital Partners czeka jeszcze na zgodę Komisji Europejskiej na przejęcie Żabki, ale ma już gotową strategię dla największej sieci typu convenience w Polsce.

Krzysztof Krawczyk, zarządzający CVC w Polsce mówi, że strategia zaproponowana przez obecny zarząd stanowi bardzo dobrą odpowiedź na zmiany oczekiwań i zachowań polskich konsumentów, więc będzie ją realizować. W scenariuszu bazowym fundusz nie zakłada akwizycji mniejszych podmiotów i nie przewiduje też partnerstwa strategicznego z istotnymi graczami.

Chodzi o Eurocash, który przez długie miesiące deklarował chęć zakupu Żabki, a jego menedżerowie byli prawie pewni, że akwizycję mają w kieszeni. Jednak Mid Europa Partners nie zgodził się, by spółka Luisa Amarala brała udział w procesie. Na początku roku Eurocash zaczął sondować banki w sprawie pozyskania 2 mld zł finansowania, co potraktowano jako wstęp do rozmów o wejściu do konsorcjum z funduszem kupującym Żabkę. Eurocash musi jednak poszukać sobie innych celów akwizycyjnych.

W Żabce sporo się zmieni. Spółka upowszechni format testowany od kilku miesięcy w wybranych sklepach, charakteryzujący się nowym logo — już bez wizerunku płaza.

Krzysztof Krawczyk mówi też, że fundusz chce zmienić nie tylko wizerunek Żabki, ale też jej wnętrze. Będzie więcej zdrowych, gotowych posiłków — kanapek, sałatek czy zdrowych deserów, ale też inspiracji ze świata — przekąsek z nasionami chia czy japońskich onigiri. Fundusz chce dopasować koncepcję sklepu do potrzeb zapracowanego i zabieganego konsumenta.

CVC wzbogaci wiedzą o światowych trendach dotychczasową politykę zarządu Żabki, który testuje nowe logo i asortyment. Będzie się wzorował na 7-Eleven, największej sieci handlu detalicznego na świecie.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel detaliczny RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    sklepy Żabka RSS ALERT    /    sieci detaliczne RSS ALERT    /    CVC Capital Partners RSS ALERT    /    plany Żabka Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • fan-płazów 2017-03-06 12:35:08
    Zakupy robię rzadko i zawsze z wielkim bólem. Tam właściwie nie ma nic poza alkoholem, papierosami oraz cukrem i tłuszczem w kazdej postaci. W wielkich miastach, na nowych osiedlach można znajdą się amatorzy chia, którzy wstąpią przed 23:00 wlokąc się do domu z biura po godzinach.
  • pzdr 2017-03-06 15:23:53
    ŻABKI to najgorsze sklepy w EUROPIE !

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.202.172
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.