Żabka dołączyła do liderów pod względem wydatków na reklamę
Według danych firmy Nielsen w ostatnim tygodniu (31 marca - 6 kwietnia) sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 6 875 237 zł, Biedronka - 4 843 139 zł a Żabka - 4 109 383 zł. Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.
POWIĄZANE TEMATY
- Koszyk cen: Zakupy w sklepach franczyzowych są droższe o 50-130 zł od tych robionych w hipermarketach i dyskontach
- Gazetki reklamowe: Lidl i Blix rozszerzają współpracę
- Biedronka, Lidl, Dino mogą skorzystać na niehandlowych niedzielach
- Rośnie popyt na małe opakowania. Zyskują m.in. producenci wody i alkoholu
Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 86 414 208, 60 zł.
Sieć Żabka we wrześniu ubiegłego roku wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki".

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!