Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka i Freshmarket dołączą do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2017, 09:49
Żabka i Freshmarket dołączą do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL
Fot. shutterstock

9 maja DHL Parcel Polska podpisał z Żabka Polska S.A. oraz PointPack.pl S.A. porozumienie na mocy którego wszystkie sklepy Żabka i Freshmarket działające w systemie PointPack.pl zostaną włączone do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL. W sumie sieć punktów odbioru DHL Parcel zwiększy się o ponad 4550 sklepów na terenie całej Polski.

Dzięki podpisanemu porozumieniu klienci sklepów internetowych już niedługo będą mieli możliwość wyboru jako punktu odbioru, jednego ze sklepów sieci Żabka lub Freshmarket. Gdy paczka dotrze do punktu, klient otrzyma sms-a z kodem PIN, który stanowić będzie podstawę do odbioru paczki. Będzie można ją odebrać siedem dni w tygodniu, między godziną 6 rano a 23, czyli w godzinach pracy sklepów. 

- Rozszerzenie punktów odbioru o 4550 sklepów Żabka oraz Freshmarket, to bardzo duży krok dla sieci DHL Parcelshop. Dzięki  temu prawie 80% konsumentów będzie miało punkt odbioru paczek DHL Parcel w zasięgu 10 minut drogi, czy to w lokalnym sklepie, w centrum handlowym, na stacji benzynowej czy na dworcu lub stacji metra. – mówi Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska. 

Plan rozwoju współpracy pomiędzy DHL a Żabka Polska zakłada szybkie tempo wdrożenia sklepów Żabka oraz Freshmarket do sieci punktów partnerskich DHL Parcel. W pierwszej fazie projektu, do końca maja, usługa zostanie uruchomiona w 218 sklepach na obszarze Mazowsza. Do końca września planowane jest wdrożenie usługi w kolejnych 4332 punktach. Dzięki współpracy z Żabka Polska S.A. sieć odbioru paczek DHL Pracelshop do końca roku osiągnie liczbę 6100 punktów. 

- Nasza współpraca z DHL i PointPack.pl to efekt wcześniejszych, udanych testów usługi odbioru paczek w naszych sklepach. Jako lider formatu convenience jesteśmy blisko naszych Klientów – zarówno pod względem geograficznym jak i realizacji ich potrzeb. Możliwość odbioru przesyłek przy okazji szybkich zakupów, to kolejne udogodnienie ułatwiające codzienne życie, które oferujemy naszym Klientom w ramach szerokiego pakietu usług – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH