Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka i Freshmarket dołączą do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2017, 09:49
Żabka i Freshmarket dołączą do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL
Fot. shutterstock

9 maja DHL Parcel Polska podpisał z Żabka Polska S.A. oraz PointPack.pl S.A. porozumienie na mocy którego wszystkie sklepy Żabka i Freshmarket działające w systemie PointPack.pl zostaną włączone do sieci punktów odbioru i nadań przesyłek DHL. W sumie sieć punktów odbioru DHL Parcel zwiększy się o ponad 4550 sklepów na terenie całej Polski.

Dzięki podpisanemu porozumieniu klienci sklepów internetowych już niedługo będą mieli możliwość wyboru jako punktu odbioru, jednego ze sklepów sieci Żabka lub Freshmarket. Gdy paczka dotrze do punktu, klient otrzyma sms-a z kodem PIN, który stanowić będzie podstawę do odbioru paczki. Będzie można ją odebrać siedem dni w tygodniu, między godziną 6 rano a 23, czyli w godzinach pracy sklepów. 

- Rozszerzenie punktów odbioru o 4550 sklepów Żabka oraz Freshmarket, to bardzo duży krok dla sieci DHL Parcelshop. Dzięki  temu prawie 80% konsumentów będzie miało punkt odbioru paczek DHL Parcel w zasięgu 10 minut drogi, czy to w lokalnym sklepie, w centrum handlowym, na stacji benzynowej czy na dworcu lub stacji metra. – mówi Igor Caban, Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska. 

Plan rozwoju współpracy pomiędzy DHL a Żabka Polska zakłada szybkie tempo wdrożenia sklepów Żabka oraz Freshmarket do sieci punktów partnerskich DHL Parcel. W pierwszej fazie projektu, do końca maja, usługa zostanie uruchomiona w 218 sklepach na obszarze Mazowsza. Do końca września planowane jest wdrożenie usługi w kolejnych 4332 punktach. Dzięki współpracy z Żabka Polska S.A. sieć odbioru paczek DHL Pracelshop do końca roku osiągnie liczbę 6100 punktów. 

- Nasza współpraca z DHL i PointPack.pl to efekt wcześniejszych, udanych testów usługi odbioru paczek w naszych sklepach. Jako lider formatu convenience jesteśmy blisko naszych Klientów – zarówno pod względem geograficznym jak i realizacji ich potrzeb. Możliwość odbioru przesyłek przy okazji szybkich zakupów, to kolejne udogodnienie ułatwiające codzienne życie, które oferujemy naszym Klientom w ramach szerokiego pakietu usług – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w Żabka Polska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.