Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka i Freshmarket wprowadzają nowy program lojalnościowy

  • Autor: pr
  • Data: 09-04-2014, 12:50

9 kwietnia 2014 roku w sieciach sklepów Żabka i Freshmarket ruszył nowy program lojalnościowy "Epokowa Oferta!". Tym razem dla klientów przygotowana została kolekcja maskotek z wizerunkiem bohaterów filmu animowanego "Epoka lodowcowa" oraz naczyniami żaroodpornymi marki Pyrex.

- Zakładamy, że podobnie jak poprzednie edycje, nowy program lojalnościowy zyska tysiące sympatyków, którzy przy okazji codziennych zakupów będą zbierać znaczki, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody - mówi Przemysław Kijewski, dyrektor Departamentu Strategii i Marketingu w firmie Żabka Polska.

W programie „Epokowa Oferta!" dostępne są maskotki 6 bohaterów: Kapitana Flaka, Góralka, Sida, Wiewióra, Diego i Mańka oraz żaroodporne naczynia Pyrex: prostokątne o wymiarach 39x25 cm, owalne o wymiarach 35x24 cm i miska o pojemności 2l.

Program trwa od 9 kwietnia do 30 września 2014 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH