Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka i Poczta Polska rozwijają współpracę

Zainteresowanie usługą odbioru i nadania paczek Poczty Polskiej w liczącej blisko 5 600 sklepów sieci Żabka rośnie. Od początku roku odebrano już ponad 1 000 000 paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym 2018. Klienci deklarują, że ważne jest dla nich bezpieczeństwo przesyłek, którą gwarantuje Poczta Polska, ale ze względu na szybkie tempo życia, chcieliby odbierać przesyłki w drodze, przy okazji drobnych zakupów w Żabce w godz. 16.00-20.00.

Żabka i Poczta Polska rozwijają współpracę
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 05-04-2019, 15:08

Dzięki współpracy Poczty Polskiej z siecią sklepów Żabka w ramach usługi Odbiór w Punkcie, pojawiła się nowa jakość: to paczka czeka na klienta, a nie klient na paczkę. Może ją odebrać w dowolnej chwili, np. w drodze z pracy do domu, nawet w późnych godzinach wieczornych, w wybranej przez siebie placówce.

Klienci korzystający z usług pocztowych Poczty Polskiej mają możliwość odbioru i nadania paczek we wszystkich z blisko 5 600 sklepów Żabka w całej Polsce. To efekt współpracy lidera na rynku przesyłek pocztowych i narodowego operatora oraz największej sieci sklepów convenience w Polsce. 

– Współpraca Żabki z Pocztą Polską, której owocem jest usługa odbioru i nadania paczek w naszych sklepach, to świetny przykład synergii ofert firm działających na różnych rynkach. Klienci otrzymują usługę, dla której gwarancją satysfakcji jest z jednej strony zaufanie do marki operatora przesyłek, z drugiej – wygoda wynikająca z rozbudowanej sieci placówek Żabki. Rozwój dodatkowych usług w sklepach Żabka to nasz naturalny kierunek rozwoju, wynikający z istoty formatu convenience. Widzimy tu duży potencjał – co czwarty Polak w wieku 16-55 lat jest zainteresowany skorzystaniem z usług Żabki w zakresie nadawania i odbioru przesyłek. Z pewnością zamierzamy rozwijać ten segment oferty Żabki – powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezes zarządu Żabka Polska sp. z o.o. 

Paczki Poczty Polskiej są obsługiwane w sklepach prowadzonych w ramach sieci Żabka od 2017 roku. Jak pokazują dane, usługa ta została bardzo dobrze odebrana przez klientów i zainteresowanie nią nieustająco rośnie. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku klienci odebrali w Żabkach ponad 1 000 000 paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym minionym roku. 

Współpraca pomiędzy Żabką a Pocztą Polską zapewnia rozwój tego kanału dystrybucji przesyłek oraz przyczynia się do szybko rosnącej popularności usługi Odbiór w Punkcie zarówno wśród sprzedających i kupujących online. 

– Konsekwentnie budujemy pozycję usługi Odbiór w Punkcie, tworzymy coraz lepsze rozwiązania dla rynku eCommerce we współpracy z partnerami, którzy posiadają renomę, silną i rozpoznawalną markę, a także dysponują sieciami, które są często odwiedzane przez klientów. Obecnie Poczta Polska wspólnie z partnerami tworzy największą sieć typu click & collect w kraju, do której należy już ponad 11 500 punktów – powiedział Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. 

Coraz szybsze tempo życia sprawia, że klienci doceniają możliwość załatwienia codziennych spraw przy okazji wizyty w pobliskim sklepie. Stąd pakiet usług w sklepach Żabka rozwijany jest sukcesywnie już od 2005 roku. Z czasem do oferty zostały włączone doładowania telefoniczne, sprzedaż i przyjmowanie kuponów loteryjnych czy opłacanie rachunków. Systematycznie poszerzana jest również oferta małej gastronomii w ramach Żabka Café.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Poczta Polska RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.247.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.