Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka ma małe sklepy, ale duże przychody

Przychody spółki Żabka Polska wyniosły w ubiegłym roku 7 032 744 679 zł wobec 6 568 865 750 zł rok wcześniej. Wyższe przychody generują tylko takie sieci jak: Biedronka, Lidl, sklepy spółki Eurocash, Auchan, Tesco, Kaufland, Carrefour i Rossmann. Żabka wyprzedza jednak pod tym względem Castoramę czy Makro - informuje dlahandlu.pl.

Żabka ma małe sklepy, ale duże przychody
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 09-08-2019, 12:10

Sieć Żabka miała na koniec 2018 r. około 5,4 tys. placówek, z czego 3100 w nowym formacie. Sklepy po remodelingu, określane wewnątrz firmy jako format galaxy, przyciągają do sklepów nawet 30 proc. nowych klientów. Na koniec grudnia 2017 roku do sieci należało 4900 sklepów. W rok Żabce przybyło 500 placówek.

Do końca tego roku w sieci ma działać ok. ponad 6 tys. sklepów. Sieć szacuje, że potencjał rozwoju s to nawet 10,5 tys. sklepów Żabka.

Sieć chce przyciągnąć do siebie nowym franczyzobiorców przede wszystkim obietnicą wysokich zarobków. W ofercie spółki możemy przeczytać, że partnerów Żabki czeka 12 000 złotych podstawowego przychodu + 3000 złotych miesięcznie przez pierwsze pół roku, a na start potrzeba jedynie 5000 złotych.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Jarek 2019-08-10 16:44:03
    Przychód jest tu mało ważny . To może obiecać każdy . Dochód ajenta jest bardzo ważny i tu jest gorzej .
  • Damian 2019-08-16 08:51:00
    Żabka, ponieważ na szczęście wybroniła się przed tą zabójczą zarazą zwaną niedzielnym zakazem handlu może poszerzać ofertę i ilość sklepów.
  • Wojas 2019-08-16 09:06:36
    Spoko, zasługują na to, mają dobre ceny, w porządku jest ta aplikacja zappka, często tam kupuję.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 13.93.7.23
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.