Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka na FRSiH: Era najniższych cen już się skończyła. Przyszedł czas na wygodę

daniem Anny Gorączki, kierownika zespołu insights w Żabka Polska, klient myśląc o przyjemności przede wszystkim nie chce robić zakupów długo.  – Zakupy stały się płaskie, nudne, brakuje im aspektu doświadczania. Klient chce zrobić je szybko i wygodnie, by mieć więcej czasu właśnie na przyjemności. Same zakupy dzisiaj już nią nie są – mówiła podczas debaty "Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?" na XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Żabka na FRSiH: Era najniższych cen już się skończyła. Przyszedł czas na wygodę
Anna Gorączka, kierownik zespołu insights w Żabka Polska

Przedstawicielka Żabki odniosła się także do kwestii ceny jako z jedynego z kryteriów wyboru produktów.

– Obserwujemy, jak klienci robią zakupy. Od dwóch lat widzimy pewną zmianę - społeczeństwo uwierzyło, że ma więcej pieniędzy. Spadł odsetek smartshopperów. Cena nie interesuje konsumentów, ważniejsza jest wygoda dokonywania zakupów. Żabka jest więc jak szybki prysznic, a nie długie wylegiwanie się w wannie. Nie jesteśmy najtańsi, ale dajemy uczciwe ceny i skupiamy się na dostarczeniu konsumentom szukającym wygody łatwych rozwiązań – to klucz do budowania lojalności. Jesteśmy siecią sklepów ,,po drodze”, a tam nie patrzy się na cenę. Era najniższych cen już się skończyła, nastała era uczciwych cen i wygody klienta, wyprzedzanie jego potrzeb. Jako lider segmentu convenience Żabka odpowiada na te potrzeby także jako największą mała gastronomia w Polsce  - co dwie sekundy sprzedajemy hod-doga – mówiła Anna Gorączka. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Gorączka RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.234.228.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.