Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka oferuje nowym franczyzobiorcom 15 tys. zł przychodu gwarantowanego

Żabka Polska wprowadza zmiany w ofercie dla nowych franczyzobiorców chcących prowadzić sklep pod szyldem marki. Przedsiębiorcy, którzy w okresie od 1 października 2019 r. do 31 marca 2020 r. podpiszą umowę z siecią, przez pierwsze sześć miesięcy będą mieć gwarantowany przychód nie mniejszy niż 15 tys. zł netto, niezależnie od obrotu. Żabka „na start” gwarantuje także w pełni wyposażony i zatowarowany sklep w korzystnej  lokalizacji.

Żabka oferuje nowym franczyzobiorcom 15 tys. zł przychodu gwarantowanego
fot. materiały prasowe

Zmieniona oferta franczyzowa Żabki upraszcza zasady naliczania podstawowych przychodów przez pierwsze pół roku działalności, wprowadzając jedną kwotę w wysokości 15 tys. zł. 

– W ramach rozwoju naszego systemu franczyzowego uprościliśmy ofertę skierowaną do nowych franczyzobiorców, by była atrakcyjna, ale dawała również gwarancję rozwoju placówki, szczególnie na starcie, kiedy jest to najtrudniejsze. Bierzemy odpowiedzialność za lokalizacje naszych sklepów, w których wyborze pomaga nam sztuczna inteligencja. Nasze doświadczenia pokazują, że taka kwota pozwala franczyzobiorcy zatrudnić pracowników, przeszkolić ich i skoncentrować się na dobrym zarządzaniu sklepem, poznaniu klientów i ich potrzeb – mówi Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska. 

Oferta Żabki skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem własnego biznesu pod marką Żabki. Podpisując umowę z siecią, oprócz gwarancji minimalnego przychodu, franczyzobiorcy otrzymują „gotowy” do prowadzenia sklep, a także liczne korzyści wynikające z systemu franczyzowego. Nowi franczyzobiorcy biorą udział w programach rozwoju kategorii świeżych, pomagających w budowaniu lojalności klientów i rozwoju kluczowych grup asortymentowych. Ich sklepy wyposażane są w nowoczesne meble oraz sprzęt, dzięki którym sklepy wyglądają przyjaźnie i są dostosowane do potrzeb klientów. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci także pełne wsparcie logistyczne, IT oraz działania marketingowe, przekładające się skutecznie na efektywność sprzedaży. Warto podkreślić, że sieć Żabka jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie sieci handlowych w Polsce, czego przykładem jest wykorzystywanie sztucznej inteligencji m.in. w doborze lokalizacji nowego sklepu czy asortymentu. 

- Widzimy ogromny potencjał dla rozwoju formatu convenience w Polsce. Sklep, w którym klient może zrealizować możliwie wiele potrzeb, w niedalekiej odległości od miejsca zamieszkania czy pracy to przyszłość handlu. Dodatkowo, na konkurencyjnym rynku, jakim bez wątpienia jest handel detaliczny, szczególnie ważne jest wsparcie solidnego i rozpoznawalnego partnera, jakim jak Żabka. Z pewnością nasza oferta to atrakcyjna alternatywa dla osób planujących własny biznes „od zera”, ale także szansa dla osób potrzebujących wsparcia w aktywizacji zawodowej, na przykład ze starszej grupy wiekowej. Jesteśmy dumni, że dokładamy swoją cegiełkę do rozwoju przedsiębiorczości wśród Polaków - powiedział Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    franczyzobiorcy RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Dante 2019-10-17 22:15:40
    Fajna oferta, wiaodmo, że z tych 15 tysięcy trzeba zapłacić sporo rzeczy, chocby pensej pracowników, ale i tak to wyglada w porządku.
  • Kownas 2019-10-17 22:51:55
    Oferta ok, choć nie wiem czy wszyscy łapią różnicę między dochodem a przychodem, bo jest, oj jest
  • romus 2019-10-17 22:55:53
    Tak, nie wszyscy mogą skumać że przychód to nie to samo co dochód, Dochód określa się, odejmując od przychodu wszystkie koszty, prowadząc sklep

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.120.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.