Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka Polska na FRSiH: 90 proc. Polaków przekąskuje

– Nasze badania ewidentnie pokazują, że 90 proc. Polaków przekąskuje. 75 proc. z nich szuka balansu między zdrowiem a przyjemnością.  Jako Żabka Polska staramy się pomóc konsumentom znaleźć takie produkty – mówiła Anna Gorączka, kierownik zespołu Insights, Żabka Polska, podczas debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Żabka Polska na FRSiH: 90 proc. Polaków przekąskuje
Anna Gorączka, kierownik zespołu Insights, Żabka Polska

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-11-2019, 14:14

Jak wskazała Anna Gorączka, obecnie hitem w sieci Żabka jest Foodini, czyli pierwsza przekąska w płynie na bazie soków owocowo-warzywnych z rożnymi nasionami, z technologią HPP, w wygodnej butelce. Dużym powodzeniem cieszą się także Haps! – przekąski orzechowo-owocowo-warzywne, bez dodatku oleju palmowego, bez sztucznych aromatów czy konserwantów

– To jest to, czego konsument rzeczywiście potrzebuje.  Sprzedaż, którą widzimy, ewidentnie to potwierdza.  To jest to, co w tej chwili się sprzedaje. Postawiliśmy na dobre przekąski, takie, które pozwalają przez cały dzień zabieganemu Polakowi przeżyć i dobrze się posilić – przekonywała prelegentka.

Kierownik zespołu Insights w Żabka Polska podkreśliła, że Polacy potrzebują w ciągu dnia pomocy w dobrym żywieniu. Potrzebują przekąsek bez wyrzutów sumienia, które będą dla nich dobre i  umożliwią lepsze odżywianie.

– Wprowadzamy też przekąski, które pozwalają dbać Polakom o drugie śniadanie. Wprowadziliśmy pożywne kanapki Tomcio Paluch. W tym roku widzimy prawie dwukrotny wzrost sprzedaży tych kanapek – podkreśliła.

– Żabka Polska wprowadza z jednej strony produkty marek prywatnych, z drugiej strony pracujemy z producentami nad rozszerzeniem portfolio przekąsek. Zwracamy uwagę, by te przekąski rzeczywiście były zdrowe, bez cukru, bez oleju plamowego, ze zmniejszona ilością soli i tłuszczu. Premiujemy wszystkich producentów, którzy takie przekąski wprowadzają – mówiła.

Oprócz przekąsek sieć wprowadza też obiady gotowe do spożycia, często bezmięsne.

– Mamy coraz więcej fleksitarian, czyli osób, które ograniczają mięso. Jest to kolejny trend, na który zwracamy bardzo dużą uwagę. Nasze propozycje obiadowe często pojawiają się w wersji bezmięsnej, żeby także fleksitarianie mogli znaleźć coś dla siebie - powiedziała Anna Gorączka.

Pelegentka potwierdziła, że Żabka pracuje obecnie nad wegetariańskim hot dogiem.

– Razem z konsumentami pracujemy nad niemięsnym hot dogiem. Nie może być kompromisów w smaku – stwierdziła.

Anna Gorączka była prelegnetką debaty "Podjadanie warte miliony. Boom na rynku przekąsek", która odbyła się 4 listopada 2019 r. w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Anna Gorączka RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    przekąski 2019 RSS ALERT    /    HAPS RSS ALERT    /    Foodini RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.96.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.