Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny

Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny przekazany przez markę Volkswagen. Obie firmy połączyły swoje zasoby i w ramach współpracy aktywnie promują nowoczesną logistykę miejską z myślą o środowisku naturalnym oraz społecznościach lokalnych.

Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 11-07-2019, 13:39

Żabka Polska i marka Volkswagen Samochody Użytkowe, dwie firmy z siedzibą w Poznaniu, postanowiły zrealizować wspólny projekt, który ma ograniczyć negatywny wpływ działalności transportowej na otoczenie. Żabka przez kolejnych kilka tygodni testować będzie elektryczny samochód dostawczy e-Crafter, który pozwoli zredukować poziom zanieczyszczeń i hałasu w centrum miasta. 

- Współpraca Żabki z Volkswagen Samochody Użytkowe, to przykład synergii firm działających w różnych branżach, na rzecz środowiska naturalnego i poprawy komfortu życia mieszkańców w naszym mieście. Prośrodowiskowe podejście, to naturalny kierunek funkcjonowania i rozwoju sieci Żabka. Jako firmie innowacyjnej zależy nam na kreowaniu trendów w branży, w tym jakże ważnym obszarze, jakim jest ekologia. Chcemy wyznaczać kierunki rozwoju transportu w miastach, które są zgodne z wymaganiami ochrony środowiska – podkreśla Adam Manikowski, Wiceprezes ds. Operacyjnych w Żabka Polska. 

Wraz ze wzrostem liczby placówek oraz poszerzeniem asortymentu sprzedażowego Żabka, licząca blisko 5700 sklepów, każdego dnia musi stawiać czoła wyzwaniom w obszarze logistyki. Dotyczy to w szczególności dużych miast, gdzie placówki sieci zlokalizowane są w centralnych punktach, takich jak główne ulice, kompleksy biurowe czy galerie handlowe.

- Efektywna obsługa klienta wymaga skoordynowania przebiegu dostaw produktów z potrzebami ich odbiorców, przede wszystkim w zakresie dostępności towaru i szerokiego wyboru asortymentu. Dla nas ważne jest również zapewnienie komfortu mieszkańcom, dzięki ograniczeniu emisji szkodliwych substancji oraz poziomu hałasu, jak również zapewnienie franczyzobiorcom wysokiej jakości obsługi – dodaje Adam Manikowski. 

Testowany przez Żabkę e-Crafter to nowoczesny samochód zeroemisyjny, który dzięki swoim atrybutom bezpośrednio wpływa na redukcję hałasu i smogu w miastach. Dodatkowo, zgodnie z przepisami prawa, takie auto może korzystać z bezpłatnych parkingów i buspasów, co przy dużym natężeniu ruchu w centrach miast pozwala na oszczędność czasu i przyspieszenie transportu. 

- Samochody elektryczne są przyszłością logistyki miejskiej i choć póki co nie są jeszcze widoczne w centrach miast, to z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że o elektromobilności powinniśmy mówić już teraz. Zależy nam na pokazaniu, że samochody elektryczne to najlepsze rozwiązanie dla logistyki miejskiej. Dlatego prowadzimy stały dialog z naszymi klientami, instytucjami i władzami miast. Test e-Craftera w Żabka Polska jest kolejną współpracą, która pozwoli nam lepiej poznać potrzeby naszych klientów i branży handlu detalicznego – sklepów convenience. Opinia przedstawicieli i kierowców Żabka Polska na temat zastosowania elektrycznego Craftera w ich codziennej pracy jest dla nas ważna, by jeszcze lepiej wspierać optymalizację procesów logistycznych – zaznacza Piotr Łakomy, Dyrektor Marki Volkswagen Samochody Użytkowe. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    samochody elektryczne RSS ALERT    /    Volkswagen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.