Żabka Polska uruchamia usługę odbioru przesyłek kurierskich
Żabka Polska umożliwi klientom nadanie i odbiór przesyłek kurierskich w swoich placówkach. Z usługi na razie można będzie skorzystać w około 170 sklepach Żabka w Warszawie i okolicach.

Partnerem logistycznym usługi jest InPost, a operatorem pocztowym PointPack. W większości e-sklepów, w których można skorzystać z usług kurierskich InPost, można wybrać sklep Żabka jako miejsce dostawy e-zakupów. Gdy paczka dotrze już do sklepu, sieć wyśle klientowi SMS z kodem weryfikacyjnym przy pomocy, którego będzie mógł odebrać przesyłkę.
Jeżeli klient chce nadać paczkę wystarczy, że dostarczy ją do sklepu razem z wydrukowaną i opłaconą (na Manager.paczkomaty.pl) etykietą adresową.
Rok temu Żabka Polska oferowała tę samą usługę. Partnerem sieci była wówczas firma Tba EXPRESS.
Żabka, która działa w Polsce pod marką Żabka i Freshmarket, obsługuje dziennie około 800 tysięcy klientów. Do firmy należy ponad 4200 sklepów prowadzonych pod dwoma szyldami. W 2015 r. zanotowała sprzedaż w wysokości 5,75 mld zł.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.