Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka przejmuje sklepy sieci Zatoka

Sieć Zatoka przejęta zostanie przez firmę Żabka Polska. W ramach programu "Sklep za czynsz" dotychczasowe 21 sklepów Zatoka przejdzie kompleksowy remodeling i zostaną dostosowane do standardów sieci sklepów Freshmarket.

Żabka przejmuje sklepy sieci Zatoka
Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska

- Nasze tegoroczne plany rozwoju zakładają, że niemal codziennie będziemy otwierali nowy sklep Żabka lub Freshmarket. Konsolidujemy rynek, a dynamika rozwoju obydwu brandów pokazuje, że konsekwentnie umacniamy pozycję naszych sieci. W pierwszym półroczu tego roku zanotowaliśmy ponad 20 proc. wzrost obrotów. Właśnie dzięki takim projektom jak "Sklep za czynsz" małe i średnie sklepy mogą konkurować na coraz trudniejszym dla detalistów rynku - mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Sklepy sieci Zatoka, które już wkrótce będą funkcjonowały pod szyldem Freshmarket, to placówki zlokalizowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych głównie w Gdańsku i Gdyni, o powierzchni od około 100 do 300 metrów kwadratowych.

- Współpraca ze stabilnym partnerem to dla naszych sklepów perspektywa rozwoju i wzmocnienia pozycji konkurencyjnej. Rynek detaliczny w Polsce jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie, dlatego warto jednoczyć siły. Rozwiązania, jakie nam zaproponowano w ramach projektu "Sklep za czynsz" zapewniają korzystne i stabilne warunki finansowe. Istotny jest również aspekt społeczny ciągłości funkcjonowania sklepów, którą zapewnia Żabka Polska - mówi Roman Chajewski, prezes zarządu sieci sklepów Zatoka.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży. Sieć sklepów Żabka i Freshmarket to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie klientom wygody w dokonywaniu zakupów. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów - w 2500 sklepów Żabka i ponad 100. Freshmarket - oferowane są najlepsze produkty w konkurencyjnych cenach oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Roszyk RSS ALERT    /    Roman Chajewski RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Zatoka RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • były dostawca 2012-07-03 12:01:01
    Żabka do dziś nie zapłaciła mi za dostawy sprzed pół roku ! ! ! Z takim klientem nie da się pracować. Hiper opłaty za wstęp, mini sprzedaż, hiper termin płatności, którego jeszcze nigdy nie dotrzymują !!! dziekujemy takiemu partnerowi
  • ciastko 2012-07-03 13:05:48
    Mojej firmie też nie płacili. Rozstaliśmy się z nimi i..... nasza sytuacja się poprawiła (lepsza płynność, większe możliwości współpracy z rzetelnymi klientami). A Żabka jak tak dalej pójdzie straci resztę dostawców.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.92.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.