Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2015, 15:57

9 grudnia rozstrzygnięty został przetarg na obsługę mediową spółki Żabka Polska, właściciela sieci Żabka i Freshmarket. W przetargu zwyciężył dom mediowy OMD, współpracujący do tej pory z takimi markami, jak Heinz, McDonalds, Nissan czy Wedel.

Żabka Polska do przetargu zaprosiła cztery agencje. Wśród nich była m.in. ZenithOptimedia Group, z którą Żabka jak dotąd współpracowała.

Od stycznia OMD pracować będzie nad zakupem mediów do rozpoczętej w grudniu nowej kampanii sieci handlowej, prowadzonej pod hasłem "Żabka – mały, wielki sklep".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH