Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka rozwija i promuje ofertę zestawów śniadaniowych

Żabka rozwija na polskim rynku ofertę zestawów śniadaniowych. Na klientów sieci czeka pięć gotowych zestawów, po które można sięgnąć w pobliskiej domu Żabce lub, odwiedzając sklep w drodze do pracy. Kampania o nazwie „Złap zestaw śniadaniowy” potrwa do 26 lutego br.

Żabka rozwija i promuje ofertę zestawów śniadaniowych
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 20-02-2019, 13:41

Według badania „Świat Posiłków” zrealizowanego w 2018 r. przez IQS (na zlecenie Żabki), 39% badanych jada na śniadanie kanapki. Kanapka jest także najchętniej kupowanym produktem śniadaniowym. Sięga po nią 3 miliony zbadanych przez Kantar TNS w 2017 r. na zlecenie sieci. Na pierwszy posiłek Polacy jedzą zwykle pieczywo z dodatkami w postaci wędlin, żółtego sera lub nabiału.

Dlatego też, odpowiadając na preferencje konsumentów, jako pierwsza sieć w Polsce, wprowadza gotowe zestawy śniadaniowe, które jednocześnie uwzględniają ulubione produkty Polaków. Wszystkie bazują na wypiekanym na miejscu w sklepie pieczywie zgodnie z hasłem „Dobrze wypieczone na śniadanie”.

Wśród gotowych propozycji znalazły się:

·       dwie bułki pszenne wraz z serem gouda Mlekovita 100 g
·       dwie bułki z dynią oraz serek wiejski ze szczypiorkiem Piątnica 150 g
·       dwie bułki pszenne i szyneczka z kurczakiem Morliny 50g
·       dwie bułki grahamki z salami pepperoni Bell 60g
·       bagietka w stylu hiszpańskim oraz kiełbasa żywiecka z pieprzem 50g

Sieć Żabka zaprosiła do projektu czołowe polskie marki na rynku, a świeże pieczywo odpiekane jest codziennie. Cena każdego zestawu wynosi 3 zł.

– Polacy od lat najchętniej na śniadanie spożywają kanapki, zwykle te klasyczne – bułki lub chleb z dodatkami. Są one tak popularne w naszym kraju, że wiele osób spożywa je także na drugie śniadanie oraz na lunch i kolację. Proponowane przez nas zestawy to świeże pieczywo oraz dodatek w postaci serka lub wędliny o małej gramaturze – podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy, w firmie Żabka.

– Niezmiernie ważne jest, dla Mlekovity - firmy innowacyjnej  z wieloletnią tradycją, że wspólnie z Żabką, poprzez akcję śniadaniową możemy jeszcze lepiej spełniać oczekiwania konsumentów. W jej ramach proponujemy 2 milionom Polaków odwiedzających placówki Żabki każdego dnia, zdrowy polski nabiał w formie prostego i wygodnego  rozwiązania śniadaniowego – dodaje Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy  Mlekovita.

Polacy mocno cenią obecnie swój czas, dlatego – jak wynika z badania Kantar TNS dla Żabki – 34% z nas je śniadanie poza domem. W ciągu tygodnia pierwszy posiłek dnia spożywamy często w pracy, na uczelni czy w drodze do biura, szkoły albo na spotkanie. Osoby, które decydują się na śniadanie poza domem, stawiają przede wszystkim na szybkość zakupu i skonsumowania śniadania oraz wygodę (41% ankietowanych). Śniadanie kupowane są podczas drogi, w godzinach 7.00-9.00.

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    zestawy śniadaniowe Żabka RSS ALERT    /    śniadania RSS ALERT    /    Nowel RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Jerzy Roguski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.4.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.