Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żabka: Social media to dodatkowy kanał dotarcia do klientów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-12-2017, 14:11
Żabka: Social media to dodatkowy kanał dotarcia do klientów
fot. materiały prasowe Żabki

Media społecznościowe wykorzystujemy do komunikowania aktualnej oferty produktów i usług dostępnych w sklepach naszej sieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Żabka Polska.

Żabka Polska wykorzystuje 3 kanały social media: fanpage na portalu Facebook (ok. 190 tys. fanów), kanał na YouTube (ok. 3,5 tys. subskrybentów) i Instagram, na którym prowadzi działania reklamowe, ale bez firmowego profilu.

- Social media są dla nas przede wszystkim dodatkowym kanałem dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów. Media społecznościowe wykorzystujemy do komunikowania aktualnej oferty produktów i usług dostępnych w sklepach naszej sieci. Fanpage na Facebooku służy także jako platforma dwustronnej komunikacji, na której klienci mają możliwość zadawania pytań oraz dzielenia się opiniami na temat działania sklepów czy dostępnych w nich produktów i usług. Facebook to także dobre miejsce do angażowania klientów do wspólnej zabawy, np. w organizowanych konkursach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Żabka Polska.

- Prowadzimy kampanie marketingowe 360 stopni. Kanały social media traktujemy jako uzupełniającą platformę komunikacji dla kampanii telewizyjnych, spotów radiowych, reklamy w prasie czy działań, które prowadzimy online - dodaje.

- Na Facebooku komunikujemy przede wszystkim naszą ofertę produktowo-usługową. Nie skupiamy się jednak na cenach, raczej pokazujemy produkty w szerszym kontekście, polecając je na przykład na konkretną porę dnia. Zachęcamy również do korzystania z usług dostępnych w naszych sklepach np. do wypłaty gotówki czy opłacenia drobnych rachunków - informuje Żabka Polska.

- Jedną z korzyści korzystania z mediów społecznościowych jest skrócenie drogi komunikacji z klientami – dzięki social media możemy być bliżej nich, na bieżąco odpowiadać na ich pytania, prowadzić z nimi dialog - dodaje.

- Dzięki obecności w social media możemy docierać do klientów z ofertą w momencie, w którym korzystają np. z Facebooka. Dlatego mówimy o komunikacji wspierającej, ponieważ pomaga nam w pogłębianiu znajomości oferty, którą komunikujemy w innych mediach. Skierowanie postów w naturalny sposób zwiększa grono potencjalnych odbiorców naszej oferty - tłumaczy Żabka.

Zaznacza, że specyfiką social mediów jest dwustronna komunikacja i dialog z klientem. - Obecność marki w social media umożliwia wyrażania swoich opinii i angażuje w działania sieci. Takim przykładem może być akcja, w której zaproponowaliśmy naszym fanom, aby poprzez głosowanie zdecydowali, który z naszych spotów reklamowych ma pojawić się w telewizji - informuje sieć handlowa.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane